Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Tomaszów Lubelski: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM , UL. HALLERA 5
Numer ogłoszenia: 239356 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr3tomaszow.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM , UL. HALLERA 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5 Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 CZĘŚCI od nr I do XIV . CZĘŚĆ I PIECZYWO Kod CPV 15612500-6-6 CZĘŚĆ II MLEKO I JEGO PRZETWORY kod CPV 15500000-3 CZĘŚĆ III MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNEKod CPV 15100000-9 CZĘŚĆ IV WYROBY WĘDLINIARSKIE Kod CPV 15131120-2 CZĘŚĆ V RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE Kod CPV 15800000-6 CZĘŚĆ VI RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANEKod CPV 15200000-0 CZĘŚĆ VII DRÓB Kod CPV 15112000- 6 CZĘŚĆ VIII MROŻONKI Kod CPV 15331100-8 CZĘŚĆ IX OWOCE ŚWIEŻE Kod CPV 03121000-5 CZĘŚĆ X WARZYWA Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ XI JAJA KURZE Kod CPV 03142500-3 CZĘŚĆ XII PRODUKTY MĄCZNE GOTOWE Kod CPV 15851000-8 CZĘŚĆ XIII MAKARONY Kod CPV 15850000-1 CZĘŚC XIV ZIEMNIAKI Kod CPV 03212100-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne części , które stanowią arkusze kalkulacyjne ofert jako załączniki niniejszej specyfikacji nr : 2-1,2-2,2-3,2-4,2-5,2-6,2-7,2-8,2-9,2-10,2-11, 2-12,2-13, 2-14.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.85.00.00-1, 03.21.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na postawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia/. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr3tomaszow.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5
22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski sekretariat szkoły parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły krojony 500 g szt. 6500 Chleb razowy 500 g szt. 350 Bułka 50 g szt 10000 Bułka tarta kg 120 Placek cebularz 100 g szt. 140 Drożdżówka 100 g szt. 1900 Pierożek z kaszą lub kapustą waga pierożka nie mniej jak 60g szt. 2200 Krokiety paszteciki nie mniejsze jak 50 g szt. 150 Pączki 60 g szt. 400 Makowiec 500 g Kg. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MLEKO I JEGO PRZETWORY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mleko spożywcze 2% tł. w opak. 1 l.litr 3000 2 Śmietana 18 % tł. Litr 400 4 Masło ex .zawartość tł. 82,5% op. 0.200 g szt 10 5 Masło śmietankowe op. Nie mniej jak 200 g kg 90 6 Twaróg półtłusty Kg. 250 7 Ser topiony 100 g Szt. 1600 8 Ser zółty półtłusty Kg. 200 9 Jogurt kubek 150 ml. Szt. 3000 10 Serek homogenizowany op.100 g Szt. 1000 11 Ser żółty salami Kg. 70 11 Serek wiejski Bieluch op. Nie mniej jak 150 g szt 370.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mięso mielone wieprzowo-wołowe kg. 320 2 Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. kg. 260 5 Karkówka wieprzowa z kością kg. 100 6 Karkówka b/k kg. 40 7 Schab wieprzowy z kością kg. 180 8 Schab b/z kości kg. 50 9 Wątroba wieprzowa kg. 50 10 Żeberka wieprzowe Paski kg. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYROBY WĘDLINIARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Boczek wędzony parzony kg. 20 2. Baleron kg. 25 3. Kiełbasa krakowska Parzona kg. 230 4. Mielonka przysmak-śniadaniowy kg. 25 5. Kiełbasa zwyczajna kg. 60 6. Kiełbasa łopatkowa kg. 20 7. Kiełbasa wiejska kg. 50 8. Kiełbasa toruńska kg. 120 9. Kiełbasa golonkowa kg. 45 10. Kiełbasa żywiecka kg. 220 11. Kiełbasa szynkowa kg 80 12. Mielonka wieprz. Smaczek kg. 150 13. Ogonówka kg. 310 14. Paróweczki wieprzowe kg. 180 15. Mortadela kg. 25 16. Pieczeń rzymska kg. 130 17. Pieczeń rzymska chlebowa kg 50 18. Salceson ozorkowy kg. 40 19. Szynka wieprzowa domowa kg. 80 20. Pasztetowa wiejska kg. 20 21. Flaki wieprzowe odgotowane krojone kg. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukier biały kryształ- luzem a 50 kg 750 Kg 2. Chrzan tarty w słoiku op. Nie mniej jak 200 g 100 Szt 3. Kakao ciemne sypkie op. Nie mniej jak 100 g 70 Szt 4. Dżem wiśniowy op. nie mniej jak 280g 200 Szt 5. Dżem truskawkowy , op. nie mniej jak 280 g 400 Szt 6. Dżem śliwkowy - nie mniej jak 280g 200 Szt 7. Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g 50 szt 8. Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400 g 190 Szt 9. Gałka muszkatołowa mielona 20 g 10 Szt 10. Herbata granulowana 100 g 90 Szt 11. Herbata liściasta op. 100 g 70 Op 12. Kawa inka op. nie mniejsze jak 150 g 45 Szt 13. Keczup PIKANTNY firmy Roleski lub inny równoważny op.nie mniej jak 500 g 250 Szt 14. Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 230 Szt 15. Kukurydza konserwowa słodka op. nie mniejsze jak 400 g 180 Szt 16. Kwasek cytrynowy op. Nie mniej jak 20g 90 Szt 17. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g Firmy Winiary lub inny równoważny 130 Szt 18. Musztarda kremska op. nie mniej 180g 130 Szt 19. Majeranek torebka op. 20g 90 Szt 20. Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 1300 kg 5 Szt 21. Miód naturalny wielokwiatowy nie mniej jak 410 g 10 Szt 22. Ocet spirytusowy 10 % op. 05 l. 15 Szt 23. Przyprawa do zup w płynie op. - 1 l Firmy Winiar lub inny równoważny 130 Szt 24. Pieprz naturalny czarny mielony Op.nie mniej jak 20g 250 Szt 25. Pieprz ziołowy torebka op. 20 g 20 Szt 26. Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 200 Szt 27. Pietruszka susz natka op nie mniej jak 20g 190 Szt 28. Koper susz nać op. nie mniej jak 20 g 110 Szt 29. Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g 180 Szt 30. Ryż biały op. 1 kg 90 Kg 31. Rosołki drobiowe op. 180 g Firmy Winiar lub równoważny 220 Op 32. Sól kuchenna spożywcza 150 Kg 33. Ziele angielskie torebka 15g 10 Szt 34. Liść laurowy torebka 15 g 15 Szt 35. Mąka ziemniaczana op. 1000 g 25 Kg 36. Mąka pszenna luksusowa typ 550 350 Kg 37. Olej jadalny uniwersalny op. 1 litr 350 Szt 38. Olej słonecznikowy 1 l. 80 Szt 39. Margaryna mas mix op. 500 g 40 Szt 40. Margaryna śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g 800 Szt 41. Kasza jęczmienna wiejska op.1000g 35 Kg 42. Kasza gryczana op. 1000 g 60 Kg 43. Płatki kukurydziane zwykłe op. Nie mniej jak 425 g 100 Szt. 44. Płatki kukurydziane zwykłe op.1000g 50 szt 45. Ogórek konserwowy poj. 0.9 l 190 Szt 46. Papryka konserwowa poj. 0,9 l 150 Szt 47. Serek top. Krążki op. 200 g 470 szt 48. Serek top. plastry op. 150g 620 Szt 49. Szyneczka wieprzowa nie mniej jak op. 135g 70 Szt 50. Szyneczka wieprzowa nie mniej jak op. 110g 600 Szt 51. Pasztet drobiowy nie mniej jak op. 135g 70 Szt 52. Delikat do mięs op. 700 g 5 Szt 53. Delikat do ryb op. 700g 2 Szt 54. Delikat do drobiu op. 700 g 6 Szt 55. Sos sałatkowy ogrodowy op.700 g 11 Szt 56. Baton Snikers lub inny równoważny op. nie mniejsze jak 50 g 600 Szt 57. Wafelki ciastka op. 300 g 300 Szt 58. Ciastka delicje op. nie mniej jak 140 g 90 Op 59. Ciastka pierniczki luz 10 Kg 60. Wafelek prinncessa op. nie mniej jak 49 g 100 szt 61. Cukierki czekoladowe Wedell luz lub inne równoważne 10 Kg 78 Czekolada Wedell lub inna równoważna op. 100 g 400 Szt 79 Ptasie mleczko op. Nie mniej jak 500 g 100 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RYBY PRZETWORZONE I KONSRWOWANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filet z ryby mrożony morszczuk SHP Kg 160 2 Filet śledziowy b/skóry w oleju op. 4 kg kg 80 3 Makrela wędzona Kg 40 4 Konserwa rybna szprot w oleju op. nie mniej jak 170 g Szt 170 5 Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170 gSzt 230 6 Paprykarz szczeciński - op. nie mniej jak 170 g Szt 230 7 Paprykarz szczeciński op. 300 g szt 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DRÓB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filet drobiowy mrożony kg. 340 2 Porcje rosołowe kg. 140 3 Mięso drobiowo gulaszowe kg. 230 4 Ćwiartka kurczaka mrożona kg. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mieszanka wielo warzywna mrożona Op.2,5 kg Op 40 2 Kalafior mrożony Op. 2.50 kg Op. 40 3 Szpinak mrożony op. 2,5kg op 20 4 Pyzy ziemniaczane mrożone op. nie mniej jak 500g op 40 5 Pyzy ziemniaczane op. Nie mniej jak 900 g op 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OWOCE ŚWIEŻE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jabłka gat. I kg 1200 2 Gruszka kg 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WARZYWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Burak ćwikła kg. 300 2 Cebula biała kg. 350 3 marchew kg. 600 4 seler korzeń kg. 10 5 por kg. 20 6 Pietruszka korzeń kg. 15 7 Kapusta czerwona kg. 65 8 Kapusta biała kg. 650 9 Kapusta włoska kg. 90 10 Kapusta pekińska kg. 250 11 Kapusta kiszona kg. 200 12 Ogórek kwaszony kg. 130 13 Fasola biała Jaś kg. 40 14 Fasolka drobna biała Kg 25 15 Groch łupany kg. 20 16 Czosnek kg. 20 17 Pieczarka kg. 75 18 Papryka świeża kg 20 19 Kalafior świeży Kg 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: JAJA KURZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja kurze świeże kl. I szt 6500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PRODUKTY MĄCZNE GOTOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pierogi ruskie domowe Kg. 300 kg 2 Pierogi z kapustą i pieczarkami kg. 90 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MAKARONY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Makaron świderki op. 1 KG szt 140 2 Makaron spagetti op. 400G szt 300 3 makaron wstążka cięta op. 400 g Szt 70 4 Makaron łazanki op. 500g Szt 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZIEMNIAKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne późne op. 30 kg 600 KG Polska Norma PN-75-R-744 530.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.