Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Puławy: Dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach
Numer ogłoszenia: 239383 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza , Al. Partyzantów 28, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 886 33 43, faks 0-81 888 40 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.27.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach. Część I: PRODUKTY MLECZARSKIE - CPV 15500000-3 Część II: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE, WĘDLINA - CPV 15100000-9 Część III: RÓZNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 Część IV: RYBY I PRZETWORY RYBNE - CPV 15200000-0 Część V: JAJA - CPV 01242000-5 Część VI: PIECZYWO - CPV 15810000-9 Część VII WARZYWA i OWOCE - CPV 15300000-1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 01.24.20.00 - 01.24.20.00 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym; 3) Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli- załącznik nr 1. 2. Oferta wykonawcy stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub aktualne zaświadczenie z Urzędu Miasta, Gminy lub wójta gminy o posiadania gospodarstwa rolnego - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm. 5. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.27.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo- Wychowawcza
aL. Partyzantów 28
24-100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo- Wychowawcza aL. Partyzantów 28 24-100 Puławy (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- "Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach".
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Wielichowo, w podziale na 2 części zamówienia.
- Dostawa nawozów wapniowych dla RZD w Żelisławkach w podziale na 2 części zamówienia.
- ZM 32/230/2024 - zakup wraz z dostawą rękawiczek chirurgicznych, lateksowych, bezlateksowych, nitrylowych, gospodarczych oraz foliowych z podziałem na 16 zadań dla potrzeb SP ZOZ w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 w Białymstoku.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.