eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Warszawa: Zakup artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 239390 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140172 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymaganiach Zamawiającego dotyczących parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Oferta Wykonawcy.1. Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. 2. Wszystkie artykuły są przeznaczone do użytku biurowego. 3. Klej do kopert musi posiadać okres trwałości co najmniej 1 rok. 4. Długopisy, markery oraz zakreślacie muszą pisać do wyczerpania tuszu lub środka barwiącego. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. 6. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów (Załącznik nr 2 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużycia nie gorszych niż podane w Załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakupu artykułów biurowych do 20% wysokości wynagrodzenia brutto, bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Oprócz zmian ilościowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji, tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych produktów w ilościach większych, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych w ilościach mniejszych, przy zachowaniu wynagrodzenia, o którym mowa w umowie. 10. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia wykazującego braki jakościowe lub ilościowe, Zamawiający sporządzi na tę okoliczność protokół i w ciągu 7 dni od daty dostawy powiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia przez Zamawiającego dokonać wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnić braki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o. o., ul. Księdza Hugona Kołłątaja 4, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234895,29

  • Oferta z najniższą ceną: 217129,22 / Oferta z najwyższą ceną: 252212,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.