Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kotuń: wyposażenie w meble po generalnym remoncie zabytkowego dworu Domu Pracy Twórczej Reymontówka w Chlewiskach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pracy Twórczej "Reymontówka", do kontaktów: Marek Błaszczyk, Chlewiska 22, 08-130 Kotuń, woj. mazowieckie, tel. 025 6414319, 601 299411, fax 025 6420101, e-mail: marek@reymontowka.art.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.reymontowka.art.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.reymontowka.art.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.reymontowka.art.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: samorządowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie w meble po generalnym remoncie zabytkowego dworu Domu Pracy Twórczej Reymontówka w Chlewiskach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Chlewiska 22 , 08-130 Kotuń , woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa mebli do zabytkowego dworu Dom Pracy Twórczej Reymontówka w Chlewiskach wraz z ich montażem: Lokalizacja: Chlewiska 22, 08 - 130 Kotuń 1. Zakres zamówienia: 1) łóżka 90 cm - szt 29, 2) szafka nocna styl - szt 32, 3) szafka garderobiana 2 - drzwiowa z lustrem - szt 15, 4) biurko - toaletka - szt 15, 5) stolik pod telewizor - szt 15, 6) krzesło tapicerowane - szt 40, 7) garderoba Styl - szt 1, 8) komplet sypialniany Styl - kpl 1 2. Dostawa mebli do siedziby Zamawiającego wraz z montażem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 3 do oferty). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 5 do oferty). 3. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 6 do oferty). 4. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku. 5. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. 6. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ oraz dodatkowe dokumenty wymienione w pkt. 5.10 d) od wykonawców występujących wspólnie i wspólników spółek cywilnych - (załącznik nr 15 do oferty) 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówien publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa mebli do zabytkowego dworu Dom Pracy Twórczej Reymontówka w Chlewiskach wraz z ich montażem: Lokalizacja: Chlewiska 22, 08 - 130 Kotuń 1. Zakres zamówienia: 1) łóżka 90 cm - szt 29, 2) szafka nocna styl - szt 32, 3) szafka garderobiana 2 - drzwiowa z lustrem - szt 15, 4) biurko - toaletka - szt 15, 5) stolik pod telewizor - szt 15, 6) krzesło tapicerowane - szt 40, 7) garderoba Styl - szt 1, 8) komplet sypialniany Styl - kpl 1 2. Dostawa mebli do siedziby Zamawiającego wraz z montażem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z ustawami, które nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Najniższa cena Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 3 do oferty). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 5 do oferty). 4. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (załącznik nr 6 do oferty).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reymontowka.art.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 12:15, Dom Pracy Twórczej Reymontówka Chlewiska 22, 08-130 Kotuń.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, stanowiące załącznik do rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 3 września 2004 r. w sprawie przyjęcia Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 (Dz.U.Nr 197, poz. 2032); Uzupełnienie Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, stanowiące załącznik do rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 września 2004 r. w sprawie Uzupełnienia Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 (Dz.U. Nr 207, poz. 2117). Program realizowany w zakresie działania 2.3. Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. Stefana Czarnieckiego w Tykocinie
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.