Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Siekierczyn: Modernizacja dróg w Nowej Karczmie i Wyrębie
Numer ogłoszenia: 239401 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn , Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, fax. 075 7221750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg w Nowej Karczmie i Wyrębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych wewnętrznych - dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Siekierczyn w miejscowości Nowa Karczma i Wyręba. 2. Zakres robót budowlanych to : ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej składającej się z dwóch warstw: wiążącej i ścieralnej na trzech drogach wraz z wyrównaniem podłoża nawierzchni drogi i poboczy ich uwałowanie i oczyszczenie. Podbudowę dróg wykona Zamawiający. ODCINEK I. Przebudowa drogi w m. Nowa Karczma - 0,362 km, działka ewidencyjna numer 50. Założono wykonanie następujących robót: a) wyrównanie i stabilizowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną (Standard II) na szerokości jezdni 2,8 m przy średniej grubości wyrównania 3 cm - (75kg/m2) - warstwa wyrównawczo-wiążąca na całym odcinku, b) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (standard I) na całym odcinku o szerokościach jezdni jw. Powierzchnia ogólna jezdni i zjazdów - 1110,10 m2. Szerokość nawierzchni asfaltowej - 2,8 m. Grubość warstwy wyrównawczo - wiążącej - 3,0 cm. Grubość warstwy ściernej - 3,0 cm. ODCINEK II. Przebudowa drogi w m. Nowa Karczma - 0,215 km, działka ewidencyjna numer 106. Założono wykonanie następujących robót: a) wyrównanie i stabilizowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną (Standard II) na szerokości jezdni 2,8 m przy średniej grubości wyrównania 3 cm - (75kg/m2) - warstwa wyrównawczo-wiążąca na całym odcinku b) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (standard I) na całym odcinku o szerokościach jezdni jw. Powierzchnia ogólna jezdni i zjazdów - 662,0 m2. Szerokość nawierzchni asfaltowej - 2,8 m. Grubość warstwy wyrównawczo - wiążącej - 3,0 cm. Grubość warstwy ściernej - 3,0 cm. ODCINEK III. Przebudowa drogi w m. Wyręba - 0,143 km, działka ewidencyjna numer 278. Założono wykonanie następujących robót: a) wyrównanie i stabilizowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną (Standard II) na szerokości jezdni 2,8 m przy średniej grubości wyrównania 3 cm - (75kg/m2) - warstwa wyrównawczo-wiążąca na całym odcinku b) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (standard I) na całym odcinku o szerokościach jezdni jw. Powierzchnia ogólna jezdni i zjazdów - 454,4 m2. Szerokość nawierzchni asfaltowej - 2,8 m. Grubość warstwy wyrównawczo - wiążącej - 3,0 cm. Grubość warstwy ściernej - 3,0 cm. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: 1. dokumentacji projektowej 2. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł -słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zamówienia na budowę przebudowę lub remont drogi, każde o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.), b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. a) Kierownik Budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), złożone na formularzach zgodnych z treścią wzoru zamieszczonego ( Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.), Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) drogowej, aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 4) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej wartości składanej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn 271 - pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, pokój nr 10 (sekretariat) - najpóźniej w terminie do dnia 21 października 2008 r.( wtorek), do godziny 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.