Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Katowice: Zakup i dostawa materiałów szewnych, nr postępowania: TZM/03/P/16
Numer ogłoszenia: 23940 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów szewnych, nr postępowania: TZM/03/P/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów szewnych z podziałem na pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.320 saszetek. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 348 saszetek. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 132 saszetek. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.756 saszetek. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 900 saszetek. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.032 saszetek. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.468 saszetek. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 8.121 saszetek. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.532 saszetek..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.11.26-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru oraz opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - Formularz oferty, Załącznik nr 2 - Formularze cenowe, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.320 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 348 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 132 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.756 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.11.26-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 900 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.032 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4.468 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 8.121 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów szewnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem materiałów szewnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.532 saszetek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiału szewnego
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.