Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Warszawa: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ W OBIEKTACH CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
Numer ogłoszenia: 239439 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne , Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cba.gov.pl
I.2) RODZAJ: Inny: Służba Specjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ W OBIEKTACH CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawach systemów zabezpieczeń w obiektach Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, do wartości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej , liczba części: 15.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Dotyczy wyłącznie części 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 i 15. 1) Wykonanie zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. W związku z powyższym, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228), Wykonawca winien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, gdy Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez niego obiektach, o którym mowa w art. 55 ust. 1 pkt 3 oraz ust. 2 pkt 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych; b) dysponuje lub będzie dysponował pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, posiadającym aktualne, odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 14 ust. 3 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych; c) dysponuje lub będzie dysponował osobami, o których mowa w pkt. III. 3.5) ppkt 1 lit. a i b ogłoszenia, posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych; d) posiada system teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, któremu kierownik jednostki organizacyjnej udzielił akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego przez zatwierdzenie dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 48 ust. 9 ustawy o ochronie informacji niejawnych lub świadectwo akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, o którym mowa w art. 48 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych. 2) Załącznikiem do umowy będzie instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, w której zostaną sprecyzowane szczegółowe wymagania dotyczące ochrony przetwarzania informacji niejawnych oraz skutki i zakres odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonywania obowiązków ich ochrony. - przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zobowiązania Podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych Podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają Zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo. 4) Zamawiający informuje, że na podstawie art. 131 g ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ma prawo do zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi obejmujące swoim zakresem usługi stanowiące przedmiot zamówienia, tj. usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczeń obiektów (w zakresie części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14 i 15) / usługi konserwacji i napraw systemów elektronicznych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach (w zakresie części 12), o wartości łącznej nie mniejszej niż: dla części 1: 92 000,00 zł brutto, dla części 2: 8 300,00 zł brutto, dla części 3: 3 600,00 zł brutto, dla części 4: 5 100,00 zł brutto, dla części 5: 8 600,00 zł brutto, dla części 6: 5 100,00 zł brutto, dla części 7: 5 100,00 zł brutto, dla części 8: 7 300,00 zł brutto, dla części 9: 5 500,00 zł brutto, dla części 10: 5 500,00 zł brutto, dla części 11: 900,00 zł brutto, dla części 12: 3 600,00 zł brutto, dla części 13: 4 600,00 zł brutto, dla części 14: 13 800,00 zł brutto, dla części 15: 11 000,00 zł brutto.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) w zakresie części 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 i 15: a) co najmniej jedną osobą, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), upoważniającą do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 2) ustawy o ochronie osób i mienia; b) co najmniej jedną osobą, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, o której mowa w art. 29 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia, upoważniającą do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 2) ustawy o ochronie osób i mienia; 2) w zakresie części 3 i 14: a) co najmniej jedną osobą, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), upoważniającą do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 2) ustawy o ochronie osób i mienia; b) co najmniej jedną osobą, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, o której mowa w art. 29 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia, upoważniającą do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 2) ustawy o ochronie osób i mienia; 3) w zakresie części 12: a) co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji oraz napraw elektronicznych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
- aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznego systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznego systemu sygnalizacji pożaru zainstalowabego w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego, b) usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii alektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w ww. obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Powyższy opis przedmiotu zamówienia ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia, będzie stanowił załącznik do SIWZ, którą otrzymają wyłącznie Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
III.4.5.2)
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) kropka 2, 3 i 4 ogłoszenia nie dotyczą części 3, 12 i 14. 1) Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt. III.4.2) kropka 2 ogłoszenia, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) w pkt. III.4.2) kropka 3 i 4 ogłoszenia, składa poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych NATO i Unii Europejskiej. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt. III.4.5) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem, wystawione odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. III.4.1) kropka 1 ogłoszenia zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. III.4.1) kropka 1 ogłoszenia. 5) W niniejszym postępowaniu Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt III.4.1) kropka 1, może przedłożyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 6) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7) Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia; b) decyzję lub inny dokument powołujący pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; c) aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych, pełnomocnika ochrony; d) aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych osób, o których mowa w pkt. III. 3.5) ppkt 1 lit. a i b ogłoszenia; e) oświadczenie, że Wykonawca posiada system teleinformatyczny przeznaczony do przewarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, któremu kierownik jednostki organizacyjnej udzielił akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego przez zatwierdzenie dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego, stanowiące załącznik nr 9 do ogłoszenia lub świadectwo akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, o którym mowa w art. 48 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jednak w liczbie nie większej niż 5. 2) W przypadku złożenia przez Wykonawcę większej liczby wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niż przewidziana maksymalna liczba tj. 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunku udziału dot. posiadanej wiedzy i doświadczenia. 3) Zamawiający będzie oceniał posiadaną wiedzę i doświadczenie Wykonawców w sposób następujący. Za wykonane lub wykonywane 3 usługi spełniające wymagania Zamawiającego, Zamawiający przyzna jeden punkt. Natomiast za każdą wykonaną lub wykonywaną usługę spełniającą wymagania Zamawiającego, ponad wymagane min. 3 usługi, Zamawiający przyzna dodatkowy punkt. W przypadku równej ilości wykonanych lub wykonywanych usług, Zamawiający przyzna wyższą pozycję w rankingu temu Wykonawcy, którego łączna wartość brutto wykonanych lub wykonywanych usług, spełniających wymagania Zamawiającego, będzie wyższa. 4) Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż przewidziana maksymalna liczba tj. 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy będą spełniać te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmianę nie więcej niż pięciu lokalizacji wykonywania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ceny oferty oraz warunków wykonywania przedmiotu zamówienia); b) zmianę osób, przy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki udziału; c) zmianę stawki podatku VAT. 2) W przypadku odstąpienia Wykonawcy od realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający może zlecić jej wykonanie innemu Wykonawcy, kosztami obciążając Wykonawcę realizującego zamówienie wynikające z niniejszej umowy.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiajacy nie przewiduje zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty.
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Finansów, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa.
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, składane w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą złożyć łącznie. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 131e ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć każdy z Wykonawców. 3) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty, których złożenia Zamawiający wymaga na załącznikach do wniosku, winny być złożone przez Wykonawcę na tych załącznikach. Wykonawca może sporządzić własny dokument, ale pod warunkiem, że umieści w nim wszystkie informacje wskazane we wzorze Zamawiającego. 4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty, których złożenia Zamawiający wymaga na załącznikach do ogłoszenia o zamówieniu, winny być podpisane w miejscach wskazanych we wzorach przez osobę(by) reprezentującą(ce) Wykonawcę (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis). 5) Dokumenty wymagane postanowieniami niniejszego ogłoszenia, z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca załącza w formie oryginału lub kopii. Kopie (każda zapisana strona) muszą być poświadczone wpisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby reprezentującą(ce) Wykonawcę (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis). 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć każdy z Wykonawców. 7) Zgodnie z art. 23 ustawy prawo Zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku winni załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, z którego wynika zakres reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego powyższych Wykonawców, w formie oryginału podpisanego przez osobę(by) udzielającą(ce) pełnomocnictwa (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis) lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty, którego(ych) dokument dotyczy. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę(by) reprezentującą(ce) Wykonawcę (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis). 10) Wszelkie poprawki lub zmiany winny być parafowane przez osobę(by) reprezentującą(ce) Wykonawcę. 11) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), Wykonawca winien zastrzec, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W tym przypadku winien je umieścić w osobnej kopercie i oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona tajemnicę przedsiębiorstwa np.: TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA. 12) Wniosek należy umieścić w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie: Nr sprawy: 70/ZP/CBA/2013/KK, opatrzona pieczęcią Wykonawcy lub słownie nazwą firmy i adresem nadawcy (wraz z numerem telefonu), zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemow zabezpieczeń w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie w Alejach Ujazdowskich 9.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Białymstoku przy ulicy Antoniukowskiej 21.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Bydgoszczy przy ulicy Chodkiewicza 8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 385B.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego Katowicach przy ulicy 1 Maja 123.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego Krakowie przy ulicy Racławickiej 58.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Lublinie przy ulicy Hempla 6.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 87.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Poznaniu przy ulicy Wichrowej 20.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Rzeszowie przy ulicy Wspólnej 1.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczeń w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie przy ulicy Żołnierskiej 4D.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemow zabezpieczeń w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie przy ulicy Żołnierskiej 4D.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemow zabezpieczeń w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego we Wrocławiu przy ulicy Rodakowskiego 6.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemow zabezpieczeń w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Lucieniu, Lucień 82, 09-500 Gostynin.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Konserwacja i naprawy systemow zabezpieczeń w obiekcie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie przy ulicy Poleczki 3.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.