Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Lubin: Samochód osobowy-dostawczy.
Nr 2/D/2007
Numer ogłoszenia: 239450 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubinie, ul. M. Skłodowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 74 61 100, fax 0-76 847 84 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód osobowy-dostawczy. Nr 2/D/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art.2 pkt. 2 Pzp polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do siedziby Urzędu Skarbowego w Lubinie ul. M. Skłodowskiej-Curie 94 samochodu osobowo-dostawczego do przewozu osób i towarów o parametrach opisanych w Rozdziale II do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pt. Opis przedmiotu zamówienia, sklasyfikowana we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV : 34131000-4 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia po dokonaniu oceny wyjaśnień przeprowadzonych zgodnie z art. 90 ustawy - Prawo zamówień publicznych; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny ; g) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagami: najniższa cena brutto - łączna kwota z pkt. XII
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dopuszcza się odręczne - czytelne wypełnienie formularzy bądź załączników. 3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z FORMULARZEM dołączonym do SIWZ- zał. Nr 1. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 4. FORMULARZ OFERTOWY musi być złożony w formie oryginału i podpisany przez osobę ( osoby ) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę, zostaną uznane za niezgodne z ustawą i odrzucone. 7. Zaleca się, aby oferta zawierała spis treści oraz numerację każdej zapisanej strony. 8. Do oferty należy dołączyć komplet dokumentów wymaganych odpowiednimi zapisami specyfikacji. 9. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistne zdekompletowanie np. kartki oferty Wykonawca może wpiąć do skoroszytu, zbindować, przesznurować, zszyć co najmniej dwoma zszywki itp.. 10.Wykonawca powinien zastrzec w ofercie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania (zgodnie z art. 96 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych). 11. Składający ofertę nie może zastrzec informacji, których jawność wynika z innych przepisów. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym, w przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 12. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem (tajemnica przedsiębiorstwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Meni głowne - zamówienia publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 94 pok.131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Furgon na potrzeby Urzędu Miejskiego w Radomiu
- "Doposażenie w sprzęt Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie" - Zakup samochodu dostawczego - POWTÓRKA
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- Dostawa używanego samochodu dostawczego/specjalnego - laweta pomocy drogowej do 3500 kg DMC, 3 osobowego
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postępowanie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.