Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Czarnia: Bankowa obsługa budżetu Gminy Czarnia oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 239457 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, woj. mazowieckie, tel. 029 7727017, fax 029 7727017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnia.samorzady.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Czarnia oraz gminnych jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na bankową obsługę budżetu Gminy Czarnia i gminnych jednostek organizacyjnych w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Czarnia, 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych, 3) realizację poleceń przelewów, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) usługę typu home-banking umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wpłacenie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) wykonawcy, o których mowa w pkt.1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają niezbędną wiedzę bankową oraz wiedzę potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia, - co najmniej raz, w okresie ostatnich trzech lat, poprzedzających termin składania ofert, pełnili, lub aktualnie pełnią rolę banku obsługującego budżet jednostki samorządu terytorialnego, lub administracji rządowej, o budżecie co najmniej 10 mln zł rocznie, - zapewnią co najmniej 1 punkt obsługi kasowej klientów w miejscowości Czarnia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt.1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1) oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej, 2) oświadczenie że posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, 3) oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 5) oświadczenie że posiada w miejscowości Czarnia co najmniej 1 punkt obsługi kasowej klientów lub uruchomi go do dnia 1 stycznia 2008r. Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 44
- 2. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Gminy - 40
- 3. Wysokość oprocentowania lokat terminowych 1-miesięcznych - 4
- 4. Wysokość oprocentowania lokat terminowych 2-miesięcznych - 4
- 5. Wysokość oprocentowania lokat terminowych 3-miesięcznych - 5
- 6. Wysokość oprocentowania lokat terminowych 6-miesięcznych - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnia.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.01.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI CZARNIA
więcej: przetargi CZARNIA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.