eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PniewyRemont nawierzchni drogowej ulicy Nowej w Pniewach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Pniewy: Remont nawierzchni drogowej ulicy Nowej w Pniewach
Numer ogłoszenia: 239460 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy , ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, faks 061 2910097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogowej ulicy Nowej w Pniewach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ul. Nowej w Pniewach będzie polegał na wykonaniu: - robót rozbiórkowych (rozebranie krawężnika, rozebranie nawierzchni wjazdów z trylinki, kostki betonowej POLBRUK, płyt betonowych 35x35x5 cm, rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej), należy uwzględnić w wycenie wywóz całych płyt chodnikowych z ul. Nowej do magazynu Urzędu Gminy na odległość 1 km, wywóz gruzu i materiałów mineralno-bitumicznych we własnym zakresie oferenta. - robót przygotowawczych - profilowanie istniejącej podbudowy masą betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - robót ziemnych - obejmujących wykop pod krawężniki i ławy krawężnikowe, koryta na wjazdach, podbudowę na wjazdach. - nawierzchni - obejmującej: ustawienie krawężnika, ułożenie ścieku przykrawężnikowego, ustawienie oporników betonowych na zakończeniu wjazdów do posesji, ustawienie obrzeża betonowego, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej, wykonanie nawierzchni z masy betonu asfaltowego standard II , regulację pionową wpustów i studni ulicznych, regulację pionową zaworów wodociągowych i hydrantu niskiego, ustawienie znaków drogowych pionowych A7. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 cyt. ustawy, - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1, 2 cyt. ustawy, - Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami SIWZ - Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w Rozdziale XII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 SIWZ - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 3 SIWZ, szczegółowych specyfikacji technicznych - załącznik nr 2 SIWZ, opisu technicznego z rysunkami - załącznik nr 1 SIWZ ; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego; - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej (lub uwierzytelniona kopia), - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego (lub uwierzytelniona kopia). - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne (lub uwierzytelniona kopia). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 6, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. -wymaga się, aby Wykonawca zrealizował bez żadnych zastrzeżeń w latach 2006 - 2009 przynajmniej dwie umowy na wykonanie nawierzchni drogowych z masy betonu asfaltowego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda ; spełnienie niniejszego wymagania należy potwierdzić oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ wraz z kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 3, na parterze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.