Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Wrocław: Dostawa drukarek laserowych wraz z instalacją i dostawą materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 239505 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych wraz z instalacją i dostawą materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: a) dostawę i instalację nowych drukarek laserowych, b) dostawę materiałów eksploatacyjnych. Zestawienie ilościowe oraz minimalne parametry drukarek przedstawiają poniższe tabele. A) Model A - monochromatyczna drukarka laserowa A4 - 70 sztuk Monochromatyczna drukarka laserowa A4 Ilość w ramach niniejszego zamówienia : 70 sztuk Parametr charakteryzujący Wymagane wartości Procesor min. 400 MHz Pamięć min. 64 MB, możliwość rozbudowy do min 256. MB DRUK: Technologia druku monochromatyczny druk laserowy Jakość druku w czerni min. 1200 x 1200 dpi Osiągana szybkość druku w czerni A4 min. 26 stron/minutę Czas wydruku pierwszej strony max. 9 sekund Normatywne obciążenie miesięczne min. 15 000 stron/miesiąc Język drukarki HP PCL 6, PCL 5e, emulacja Postscript Marginesy wydruku: górny: od 4mm; lewy: od 4mm; prawy: od 4mm; dolny: od 4mm Druk dwustronny automatyczny Nośniki papier zwykły, typu bond, błyszczący, z nagłówkami, szorstki, folia do przeźroczy, koperty, kartony Gramatura nośników Od 60 do 160g/m2 Podawanie nośników podajnik standardowy: min. 250 arkuszy Odbieranie nośników odbiornik standardowy: min. 125 arkuszy Standardowe wymiary nośników A4, A5, A6, B5, B6, C5, DL Niestandardowe wymiary nośników 76-127mm / 216-356mm Interfejsy port USB 2.0, Okablowanie kabel przyłączeniowy do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45), kabel USB Praca w sieci Ethernet 10/100 Serwer druku Serwer druku Jetdirect Obsługiwane systemy operacyjne Windows 98, Windows 2000, Windows XP Gwarancja min. 3 lata Dla powyższego modelu drukarki Wykonawca zapewni również w ramach niniejszego zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych zapewniających wydruk przez każde urządzenie 15 000 stron przy pokryciu 5%. B) Model B - monochromatyczna drukarka laserowa A4 dla małych grup roboczych - 35 sztuk. Monochromatyczna drukarka laserowa A4 Ilość w ramach niniejszego zamówienia : 35 sztuk Parametr charakteryzujący Wymagane wartości Procesor min. 540 MHz Pamięć min. 192 MB, możliwość rozbudowy do min 640 MB DRUK: Technologia druku monochromatyczny druk laserowy Jakość druku w czerni min. 1200 x 1200 dpi Czas wydruku pierwszej strony max. 9 sekund Osiągana szybkość druku w czerni A4 min. 43 stron/minutę Normatywne obciążenie miesięczne min. 175 000 stron/miesiąc Język drukarki HP PCL 6, PCL 5e, emulacja Postscript Marginesy wydruku: górny: od 6mm; lewy: od 5mm; prawy: od 5mm; dolny: od 6mm Druk dwustronny Automatyczny Nośniki papier zwykły, typu bond, błyszczący, z nagłówkami, szorstki, folia do przeźroczy, koperty, kartony Gramatura nośników Od 60 do 200g/m2 Podawanie nośników podajnik standardowy: min. 500 arkuszy Odbieranie nośników odbiornik standardowy: min. 500 arkuszy Standardowe wymiary nośników A4, A5, B5, C5, DL Niestandardowe wymiary nośników 76-127mm / 216-356mm Interfejsy port USB 2.0, Okablowanie kabel przyłączeniowy do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45), kabel USB Praca w sieci Ethernet 10/100 Serwer druku Serwer druku Jetdirect Obsługiwane systemy operacyjne Windows 98, Windows 2000, Windows XP Gwarancja min. 3 lata Dla powyższego modelu drukarki Wykonawca zapewni również w ramach niniejszego zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych zapewniających wydruk przez każde urządzenie 30 000 stron przy pokryciu 5%. C. Model C - kolorowa drukarka laserowa A4 dla małych grup roboczych - 20 sztuk Kolorowa drukarka laserowa A4 Ilość w ramach niniejszego zamówienia : 20 sztuk Parametr charakteryzujący Wymagane wartości Procesor min. 450 MHz Pamięć min. 384 MB, możliwość rozbudowy do min 1024 MB DRUK: Technologia druku druk laserowy Jakość druku w kolorze min. 1200 x 600 dpi Czas wydruku pierwszej strony max. 13 sekund Osiągana szybkość druku w czerni A4 min. 21 stron/minutę Osiągana szybkość druku w kolorze A4 min. 21 stron/minutę Normatywne obciążenie miesięczne min. 65 000 stron/miesiąc Język drukarki HP PCL 6, PCL 5, emulacja Postscript Marginesy wydruku: górny: od 5mm; lewy: od 5mm; prawy: od 5mm; dolny: od 5mm Druk dwustronny automatyczny Nośniki papier zwykły, typu bond, dziurkowany, błyszczący, z nagłówkami, szorstki, folia do przeźroczy, koperty, kartony Gramatura nośników Od 60 do 160g/m2 Podawanie nośników podajnik standardowy: min. 350 arkuszy Odbieranie nośników odbiornik standardowy: min. 250 arkuszy Standardowe wymiary nośników A4, A5, B5, C5, DL Niestandardowe wymiary nośników 76-127mm / 216-356mm Interfejsy port USB 2.0, Okablowanie kabel przyłączeniowy do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45), kabel USB Praca w sieci Ethernet 10/100 Serwer druku Serwer druku Jetdirect Obsługiwane systemy operacyjne Windows 98, Windows 2000, Windows XP Gwarancja min. 3 lata Dla powyższego modelu drukarki Wykonawca zapewni również w ramach niniejszego zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych zapewniających wydruk przez każde urządzenie 30 000 stron przy pokryciu 5%. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Wskazania wartości parametrów charakteryzujących poszczególne modele oferowanych przez siebie drukarek na Załączniku nr 1.3 - Cennik oraz Specyfikacja Techniczna drukarek laserowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, który będzie podstawą do oceny zgodności zaoferowanych urządzeń z przedmiotem zamówienia. Załącznik ten stanowić będzie jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy. 2. Podania na Załączniku nr 1.4. wykazu pozostałych materiałów eksploatacyjnych (o ile takie istnieją) dla poszczególnych urządzeń, których wymiana będzie konieczna po wydruku wskazanej przez producenta ilości stron. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt i materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, jednakowe, oryginalne i pochodziły od jednego producenta. Przedmiot umowy realizowany będzie w postaci dostaw częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zrealizowania dostaw częściowych na swój koszt i ryzyko, własnym transportem w terminie nie przekraczającym 15 dni roboczych w zakresie dostawy i instalacji drukarek od daty otrzymania zamówienia, do wskazanych w zamówieniu lokalizacji po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej i logicznej (złącza RJ45) i kablami USB. Dla materiałów eksploatacyjnych termin dostawy nie może przekroczyć 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. 2. Dostarczenia i dokonania sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu w obecności końcowego użytkownika, w miejscu jego docelowego użytkowania. 3. Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia instalacji urządzeń i świadczenia serwisu gwarancyjnego w tym okresie. 4. W okresie gwarancji nieodpłatnego usuwania wszystkich awarii i usterek uniemożliwiających lub utrudniających ciągłą pracę sprzętu. 5. Rozpoczęcia akcji serwisowej w czasie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od zgłoszenia, usunięcia rzeczywistych usterek i przywrócenia pełnej sprawność sprzętu w terminie do 7 dni roboczych. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł. (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych i 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Dokument wymieniony w pkt. 2 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie wymienione w pkt 1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 3. W Formularzu oferty w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 4. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.