eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczewdostawa leków i produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23950

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Parczew: dostawa leków i produktów leczniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Marianna Korniluk Krzysztof Ciołek, ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, fax 083 3552113, e-mail: zaopspzozparczew@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozparczew.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i produktów leczniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPZOZ Parczew-Apteka Szpitalna, 21-200 Parczew, ul. Kościelna 124, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Aerozole 2. Albuminy ludzkie 20% 3. Ampułki 1 4. Krople i syropy 5. Nadroparin calcium 6. Substacje 7. Tabletki 1 8. Ethalolum 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi poświadczyć oświadczeniem, że wszystkie wymienione w formularzach ofertowych produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenenie Polski z obowiązującymi ptrzepisami oprawa. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.42.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.46.12.00 - Środki przeciwbólowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe Oryginalny kod CPV: 24.14.22.20 - Etanol Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.22.20 - Etanol 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostaw produktów leczniczych jak wyżej II.1.5) Zadania od 1 do 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, równoważnych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 a także muszą spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ) 3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 2 musi spełnić każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę wraz ze złożoną ofertą wg formuły spełnia-nie spełnia (weryfikując, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1- do każdego zadania oddzielnie. 2. Wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2 -,do każdego zadania oddzielnie wg.załączonego wzoru.Cena musi być podana w złotych polskich. 3. Wypełniony formularz:Wymagane w SIWZ oświadczenia - Załącznik Nr 4 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2 p.z.p. oraz spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Koncesję lub zezwolenie (uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi), jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 6.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości porównywalnych z przedmiotem zamówienia, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 niniejszej specyfikacji. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dotyczy wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP : 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) w rozdziale VII pkt 5, składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty: a) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej b) Oświadczenia, że Wykonawca spełni wymagania zawarte w Załączniku Nr 4, SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.com.pl. Opłata: 22 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za SIWZ w wersji papierowej dostępna jest w siedzibie Zamawiajacego Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 1. Opłaty można dokonać w kasie SPZOZ lub przelewm na konto Zamawiającego wskazane na fakturze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:30, SPZOZ Parczew Sala Konferencyjna Administracji pokój Nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Aerozole. 1) Krótki opis: Aerozole. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Albuminy ludzkie. 1) Krótki opis: Albuminy ludzkie 20%, roztwór do wstrzykiwań 10ml i 50 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.14.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 ml - 60 fl. 50 ml - 200 fl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Ampułki 1. 1) Krótki opis: Apmułki 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera 119 pozycji leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Syropy, krople. 1) Krótki opis: Syropy, krople. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera 109 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Nadroparin calcium. 1) Krótki opis: Nadroparin calcium - ampułki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera dwie pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Substancje. 1) Krótki opis: Substancje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera 58 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Tabletki 1. 1) Krótki opis: Tabletki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie zawiera 253 pozycje leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Ethanolum. 1) Krótki opis: Ethanolum 95% i 70%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.22.20. 3) Wielkość lub zakres: w postaci 95% - 50 kg w postaci 70% z chlorhexidiną- 40 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.