Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Biskupiec: Sprawowanie nadzoru archeologicznego oraz prowadzenie archeologicznych badań ratowniczych na działkach nr 168/4 , 168/6 przy ul. Ogrodowej w Biskupcu.
Numer ogłoszenia: 239514 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu , al. Niepodległości 2/19, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, faks 089 7152437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru archeologicznego oraz prowadzenie archeologicznych badań ratowniczych na działkach nr 168/4 , 168/6 przy ul. Ogrodowej w Biskupcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprawowanie nadzoru archeologicznego oraz prowadzenie archeologicznych badań ratowniczych na działkach nr 168/4 , 168/6 przy ul. Ogrodowej w Biskupcu. 2.Na przedmiot zamówienia składa się: a)uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, uzgodnień, itp. niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wykonywanych w ramach niniejszego postępowania; - Uwaga!! Zamawiający udzieli wykonawcy odpowiednich upoważnień i pełnomocnictw; b)przygotowanie wniosku o pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych i złożenie tego wniosku z uzgodnieniem z zamawiającym; c)uzyskanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń na prowadzenie badań archeologicznych wykonywanych w ramach niniejszego postępowania; d)przygotowanie wniosków i uzyskanie innych wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń, zgłoszeń lub uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. e)wykonanie archeologicznych badań ratowniczych w obrębie działek nr 168/4 oraz 168/6 o łącznej powierzchni 300,0m2, zlokalizowanych przy ul. Ogrodowej w Biskupcu, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 6 do SIWZ; f)ustalenie historycznej linii zabudowy w obrębie w/w działek; g)wykonanie dokumentacji archeologicznej; h)konserwacja i opracowanie materiału zabytkowego; i)wykonanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i informacje : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, b)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. c)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 2.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.Dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5.Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 6.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Aleja Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Aleja Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, pok. nr 10 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- REMONT DRÓG GMINNYCH NR 180084N I 180085N KROTOSZYNY-ZAWADA-WONNA
- REMONT SZKOŁY Z TERENU GMINY BISKUPIEC
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Biskupiec w 2025 roku
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 180022N PODLASEK - PODLASEK MAŁY
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco.
- REMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE
więcej: przetargi w Biskupcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.