Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Wałbrzych: OCHRONA ZASOBÓW LOKALNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ
Numer ogłoszenia: 239520 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407389, faks 074 8407389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA ZASOBÓW LOKALNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i Wdrożenie zintegrowanego rozwiązania sprzętowego do ochrony zasobów lokalnej sieci komputerowej w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Wałbrzychu oraz jego Filiach -Urządzenia autonomiczne mające za zadanie monitorować ruch w lokalne sieci informatycznej oraz wychwytywać i blokować zagrożenia i niedopuszczalne działania. Przedmiot zamówienie swoim zakresem obejmuje: -zainstalowanie oferowanego urządzenia wraz z najnowszą wersją systemu w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu oraz Filiach w Legnicy, Jeleniej Górze oraz Wrocławiu. -przeszkolenie pracowników Wydziału Informatyki w zakresie instalacji i konfiguracji systemu min. 6 h szkolenia w siedzibie Zamawiającego -świadczenie telefonicznego wsparcia technicznego w języku polskim w okresie 12 miesięcy od momentu ukończenia wdrożenia, w systemie 7na24 przez certyfikowanych inżynierów -zapewnienie możliwości bezpłatnego pobierania z Internetu bieżących, najnowszych aktualizacji systemu w okresie 12 miesięcy od momentu ukończenia wdrożenia -gwarancję dostawy urządzenia zastępczego na drugi dzień roboczy od chwili zgłoszenia awarii -gwarancję na urządzenia na minimum 24 miesiące Zamówienie ma być zrealizowane, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 30.23.74.80 - Jednostki wejścia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopie ww. dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i zaparafowane na każdej stronie przez uprawnioną osobę lub osoby, -oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. 2. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składające się na ważną ofertę. -wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, -zaakceptowany (podpisany przez Oferenta) wzór umowy - załącznik nr 3, -zaakceptowany przez Wykonawcę załącznik nr 4 (podpisane przez Wykonawcę wszystkie strony niniejszego załącznika), - kopie certyfikatów potwierdzających posiadanie przez Oferenta co najmniej trzech certyfikowanego inżynierów na poziomie profesjonalnym w zakresie obsługi oferowanego rozwiązania, - kopie dokumentów potwierdzające minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania oferowanego rozwiązania sprzętowego, - kopie referencji na co najmniej 4 wdrożenia każdego z oferowanych urządzeń, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych
pokój nr 206/ II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu ul. Ogrodowa 5b 58-306 Wałbrzych sekretariat/ II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
- "KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"
- Sporządzenie dokumentacji projektowej, wykonanie i montaż wystroju pomieszczenia buduaru księżnej Daisy znajdującego się na drugim piętrze południowego skrzydła Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.