eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa mebli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Kraków: Zakup i dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 239522 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124915 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, zwanych w dalszej części towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, będącym załącznikiem do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz szkicach poglądowych, stanowiących załącznik numer 2 do specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz umowa, której wzór stanowi załącznik numer 3 do specyfikacji. W przypadku I części zamówienia wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest sprawdzić wymiary w miejscu montażu towaru. Miejsce realizacji dostaw: Część I oraz część II poz. 1 cztery sztuki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Filia nr 8, Kraków, ul. Na Kozłówce 27 - w godz. 08:00-15:00. Część II poz. 1 cztery sztuki, poz. 3 oraz poz. 4 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Dział Rodzin Zastępczych, Kraków, al. Pod Kopcem 10A w godz. 08:00-15:00. Część II poz. 2 Magazyn Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków, os. Szkolne 35 w godz. 08:00-15:00. Część III Magazyn Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków, ul. Józefińska 14 w godz. 08:00-15:00. Termin realizacji dostaw: Część I, część II poz. 1 i 2 oraz część III - do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W pozostałym zakresie - do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Warunki realizacji zamówienia, wspólne dla wszystkich części zamówienia 1. Wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie dostawy towaru z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa. 2. Wynagrodzenie zostanie zapłacone w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołami odbioru. 3. Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą dostarczyć protokół odbioru towaru dostarczonego do komórek organizacyjnych zamawiającego oraz zbiorczy dokument gwarancyjny, o którym mowa w pkt. 4 poniżej. Protokół ma być podpisany przez osobę dokonującą odbioru w miejscu dostawy. 4. Gwarancje udzielone przez wykonawcę na oferowany towar mają wynosić minimum 12 miesięcy od daty ich dostawy do zamawiającego. Gwarancja na dostarczone meble ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę. 5. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór towaru jest Tomasz Michalik lub inna osoba upoważniona przez kierownika komórki organizacyjnej, do której dostarczany jest towar. 6. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia zgłoszenia wady. 7. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze, wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 8. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy przed jej podpisaniem. Zabezpieczenie zostanie zwrócone wykonawcy do 30 dni po prawidłowym zrealizowaniu dostaw, co zostanie potwierdzone protokołami odbioru dostaw bez wad. 9. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ofercie koszty wszystkich materiałów oraz środków niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także koszty transportu, wniesienia i montażu towaru w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 10. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. Dotyczy to również montażu towaru w miejscu przeznaczenia. 11. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania się z zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 12. Wszystkie meble mają być wyposażone w zamki. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany min. 3 komplety kluczy. 13. Towar po zamontowaniu w miejscu przeznaczenia ma zostać wypoziomowany. 14. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: 1) warunkiem podzlecenia wykonania usługi podwykonawcy będzie przedłożenie zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem jest zamawiana usługa; 2) wykonawca powierzający wykonywanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, wskazując przy tym zakres podzlecanej usługi; 3) pełna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę spoczywa na wykonawcy; 4) podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia kolejnemu podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Mebli SOMEB, Blok Dobryszyce Meblowa 4 lokal a,, 97-505 Dobryszyce, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10650,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21980,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.