eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPielęgnacja roślin egzotycznych - Palmiarnia w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Zielona Góra: Pielęgnacja roślin egzotycznych - Palmiarnia w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 239574 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja roślin egzotycznych - Palmiarnia w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie pielęgnacji roślinności egzotycznej w obiekcie Palmiarnia oraz w jej otoczeniu - zgodnie z wykazem roślinności załączonym do siwz, oraz opisanym poniżej zakresem prac. 1) Podlewanie roślinności: wodę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy wykonawcy najemca obiektu ZZUM. Cena obejmuje robociznę; 2) pielęgnacja trawników na zewnątrz : koszenie trawy w miarę potrzeb z powierzchni ok. 500 m2, wygrabienie skoszonej trawy, a także podlewanie trawnika, oraz nawożenie. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do nawożenia, 3) Cięcie: cięcie starych liści, cięcie służące zachowaniu walorów dekoracyjnych roślinności, formowanie roślin, przycinanie roślinności utrudniającej funkcjonowanie palmiarni. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane 4) Nawożenie: nawożenie roślin w miarę potrzeb ok. 4-5 razy w roku nawozami stałymi granulowanymi wieloskładnikowymi z mikroelementami, oraz nawożenie nawozami płynnymi typu Florovit, lub równoważny. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do nawożenia; 5) Mycie roślin: częstotliwość ok. 2 razy w miesiącu. Cena obejmuje koszty robocizny; 6) Zabiegi ochronne: w tym m.in. wykonywanie potrzebnych oprysków w zależności od pojawiających się chorób. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do oprysków; 7) Inne prace wg potrzeb : zakup i nasadzenia nowych roślin, przesadzanie roślin do nowych donic (w tym zakup nowych donic), zakup nowych podstawek pod donice - ok. 2-3 podstawki na miesiąc, ewentualne koszty prac alpinistycznych w celu zbadania stanu roślin, uzupełnianie podłoża ziemią torfową (ok. 80 litrów x 20 x 2 razy w roku), mocowanie roślin wg. potrzeb (opasy, podpory przy użyciu bambusów, drabinek), a także ewentualne przywożenie roślin (dary) z terenu miasta i zagospodarowanie ich. Zamawiający informuje, że środek występujący - w opisie przedmiotu zamówienia - pod nazwą producenta został podany przykładowo. Może on być zastąpiony innym materiałem równoważnym, pod warunkiem użycia nie gorszego środka niż podany, oraz utrzymania zakładanej efektywności. 1.2. Obowiązki wykonawcy: 1) Wszelkie prace związane z wykonywaniem oprysków będą wykonywane lub nadzorowane przez pracownika Wykonawcy posiadającego niezbędne uprawnienia i wiedzę (ukończony kurs) do właściwego prowadzenia tego typu prac. 2) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego o wszelkich niebezpieczeństwach mogących zagrażać roślinom, w tym w szczególności o chorobach roślin, uschnięciach i innych problemach wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.. 3) Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia np. miejsca nasadzeń, rodzaj materiału roślinnego itp. 4) wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich prac przewidzianych zamówieniem z użyciem własnych narzędzi i sprzętu;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 3) należy wykazać się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie pielęgnacji roślin egzotycznych, wykonywanej w ramach jednego kontraktu o wart. min. 35.000 zł; 4) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. jednym pracownikiem posiadającym wykształcenie wyższe z zakresu ogrodnictwa, oraz jednym pracownikiem z kwalifikacjami do wykonania zabiegów ochrony roślin. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 5) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane na załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 6 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.