eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 125 w miejscowości Lubiechów Dolny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Koszalin: Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 125 w miejscowości Lubiechów Dolny
Numer ogłoszenia: 239588 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 125 w miejscowości Lubiechów Dolny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) przebudowę przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 125 granica państwa - Cedynia - Golice - Moryń - Wierzchlas w km 5+343 w m. Lubiechów Dolny, w tym m. innymi: - rozbiórkę istniejącego przepustu kamiennego płytowego przedłużonego rurami betonowymi, - budowę nowego przepustu o średnicy 0,80 m i długości 10,50 m z polietylenu PEHD PECOR OPTIMA wraz ze studnią w obrębie wylotu w celu podłączenia istniejącego rurociągu betonowego o średnicy 0,60 m i kanalizacji ulicznej przy prowadzeniu ruchu wahadłowo, połową szerokości jezdni zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, - wykonanie umocnienia wlotu, - rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni drogi i chodnika nad przepustem wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu. b) W miejscach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz Przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub mostowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadający minimalne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień, tj.: pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na budowie lub przebudowie min. 2 obiektów mostowych, tuneli lub przepustów o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda; 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów mostowych, tuneli lub przepustów o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 2 SIWZ), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty te musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru nr 3 SIWZ). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te musi przedłożyć w imieniu wszystkich ten, który wykazuje spełnianie warunku. W przypadku wskazania w wykazie osoby, którą Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 4) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 4 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zamawiającego, wartości robót, rodzaju obiektów, rodzaju robót, ich daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te musi przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy łącznie wykazują spełnianie warunku. Pozostałe dokumenty: 5) Formularz oferty (wg wzoru nr 1 SIWZ). 6) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 5 - 5a SIWZ). 7) Zbiorcze zestawienie kosztów (wg wzoru nr 5b SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, pokój nr 19. Koszt specyfikacji 90,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:20, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.