Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Jasło: Dostawa materiałów biurowych i kopert do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b
Numer ogłoszenia: 239608 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i kopert do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych ( zadanie 1) i kopert ( zadanie 2) do Oddziału ZUS w Jaśle, w terminie do 14 dni po złożonym przez zamawiającego pisemnie, telefonicznie lub faxem zamówieniu, licząc od daty otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655). 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , metodą spełnia / nie spełnia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków Wykonawca wskazał osoby lub potencjał techniczny, którym będzie dysponował, metodą spełnia / nie spełnia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą - spełnia / nie spełnia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , -na podstawie pozostałych wymaganych w pkt. 6 SIWZ dokumentów, metodą - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał osoby lub potencjał techniczny, którym będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22, 38-200 Jasło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS O/Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 lub za pośrednictwem poczty na adres: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa szwów chirurgicznych.
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.