To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Mirosławiec: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
NR SPRAWY 08/SZKOL/12
Numer ogłoszenia: 239626 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178060 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NR SPRAWY 08/SZKOL/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych szczegółowy opis w załączniku 4 do SIWZ, takich jak: - skoroszyty i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury (skoroszyty, zeszyty, bruliony, skorowidze) - różny sprzęt i artykuły biurowe (bloki papierowe, kartki samoprzylepne, brystol, artykuły do oprawy dokumentów, jak: grzbiety, okładki, folie do laminowania, bindowania, teczki) - wyroby biurowe (gumki, ołówki, temperówki, wkłady grafitowe, korektory, tablice ogłoszeń, kalka, bloki techniczne, koszulki na dokumenty, albumy, folie samoprzylepne i przezroczyste, taśmy klejące, etykiety, przekładki do segregatora, atrament, naboje atramentowe, tusz do stempli, poduszki do stempli, wieszak do pieczątek, zakładki indeksujące, tuby na mapy, plastelina) - produktu kreślarskie, (długopisy, pióra, wkłady, pisaki) - organizatory i akcesoria podkłady oraz przyborniki na biurko, tacki na dokumenty - przybory kreślarskie (szablon literowy) - zestawy do czyszczenia tablic - drobny sprzęt biurowy (zszywki, pinezki, spinacze, klipsy, szpilki, magnesy do tablic, zszywacze, rozszywacie, dziurkacze) - papier do pisania i drukowania (papier kancelaryjny, wizytówkowy, kolorowy) - koperty - kredki - sznurek - noże i nożyczki - kleje - kalendarze - kreda a) Wykonawca dostarczy artykuły nowe, wolne od wad, nie mogą to być artykuły po naprawie lub regeneracji. b) Dostawy artykułów odbywać się będą koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3299 w Mirosławcu. c) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w ciągu 10 dni po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego pisemnie lub za pomocą faksu. d) Zamawiający przewiduje realizację za pomocą maksymalnie pięciu dostaw. Cztery zamówienia zostaną złożone do końca lipca 2012r. i jedno zamówienie w październiku 2012r., (w zakresie dostawy kalendarzy). e) O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.40.00 - Przybory kreślarskie 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.92.30 - Koperty 37.82.23.00 - Kredy 39.54.11.30 - Sznurek 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.97.92 - Kalendarze 37.82.21.00 - Kredki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA-90 Sp.j., Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77224,26
Oferta z najniższą ceną: 76113,97 / Oferta z najwyższą ceną: 79866,72
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.