Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Kielce: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzek: Koprzywianki, Nidy , Branki, Modły, Szewnianki, Czarnej Staszowskiej , Nidzicy, Trześniówki oraz kanału Ożarów
Numer ogłoszenia: 239631 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzek: Koprzywianki, Nidy , Branki, Modły, Szewnianki, Czarnej Staszowskiej , Nidzicy, Trześniówki oraz kanału Ożarów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu pięcioletniej kontroli stanu technicznego dla niżej wymienionych odcinków wałów przeciwpowodziowych na obiektach: Obiekt nr 1: Wały przeciwpowodziowe rzeki Koprzywianki . Parametry wałów: 1. Prawy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 2+100 - długość - 2,1 km, - szerokość korony wału - 3,0 m, - nachylenie skarp:- odwodna 1:2 , odpowietrzna - 1:1,5, - średnia wysokość - 4,6 klasa wału - III; 2. Prawy wał rz. Koprzywianki w km 4+600 - 14+400 - długość 9,8 km, -szerokość korony wału - 2,0 - 2,5, - nachylenie skarp - odwodna - 1; 1,5 -1:2, odpowietrzna -1:1,5, - średnia wysokość - 3,0 - 3,5 m, - klasa wału - III, Obiekt nr 2: Wały przeciwpowodziowe rzeki Koprzywianki, Parametry wałów:1. Lewy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 0+600 - Sekcja I - długość - 0,6 km, -szerokość korony wału - 2,5 - 3,0, -nachylenie skarp - odwodna - 1:2 , odpowietrzna - 1:1,5, - średnia wysokość - 5,0, - klasa wału - III, 2. Lewy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 1+700 - Sekcja II: - długość -1,7 km, -szerokość korony wału - 2,5 - 3,0, - nachylenie skarp - odwodna - 1:2 - 1: 2,5, odpowietrzna -1:1,5, - średnia wysokość - 5,3 m, - klasa wału - III, 3. Lewy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 2+800 - Sekcja III - długość - 2,8 km, - szerokość korony wału - 2,0-2,5, - nachylenie skarp - odwodna - 1:1,5 - 1:2, odpowietrzna -1:1,5, - średnia wysokość - 4,0, - klasa wału - III, 4. Lewy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 4+600 - Sekcja IV: -długość - 4,6 km, - szerokość korony wału -2,0-2,5, - nachylenie skarp - odwodna - 1:1,5- 1:2, odpowietrzna -1:1,5, - średnia wysokość - 3,5 m, - klasa wału - III, 5. Lewy wał rz. Koprzywianki w km 0+000 - 0+585 - Sekcja V (wał pierścieniowy w Koprzywnicy): -długość - 0,585 km, - szerokość korony wału - 2,0-2,5, - nachylenie skarp - odwodna -1:1,5 - 1:2, odpowietrzna -1:1,5, - średnia wysokość - 2,5 - 3,0 m, - klasa wału - IV, Obiekt nr 3: Wały przeciwpowodziowe rzeki Nidy i Branki, gm. Pińczów, Imielno. 1. Lewy wał rz. Nidy Kopernia - Zalesie 0+000 - 2+520, gm. Pińczów; 2. Prawy wał rz. Nidy w Sobowicach 0+000 - 4+340, gm. Imielno; 3. Lewy wał rz. Branki w Skowronnie 0+000 - 1+320, gm. Pińczów; 4. Prawy wał rz. Branki w Skowronnie 0+000 - 1+400, gm. Pińczów. Parametry wałów: 1. Lewy wał rz. Nidy Kopernia - Zalesie 0+000 - 2+520, gm. Pińczów; - długość badanego odcinka wału -2520mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,85 m; - klasa IV. 2. Prawy wał rz. Nidy w Sobowicach 0+000 - 4+340, gm. Imielno; -długość badanego odcinka wału -4340mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,5; - średnia wysokość - 1,60 m; - klasa IV. 3. Lewy wał rz. Branki w Skowronnie 0+000 - 1+320, gm. Pińczów; -długość badanego odcinka wału -1320mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:4; - średnia wysokość - 1,00 m; - klasa IV. 4. Prawy wał rz. Branki w Skowronnie 0+000 - 1+400, gm. Pińczów. -długość badanego odcinka wału -1400mb; - szerokość korony - 1,5 m; - nachylenie skarp - 1:2, 1:1,2; - średnia wysokość - 0,70 m; - klasa IV. Obiekt nr 4: Wały przeciwpowodziowe rzeki Modły, m. Ostrowiec Św. Parametry wałów: 1. Prawy i lewy wał rzeki Modły w km 0+000-1+550, m. Ostrowiec Św., -łączna długość badanych wałów: 3,100 km, - szerokość korony - 2,0 m, - nachylenie skarp - 1:1 - 1:2, - średnia wysokość - 4,0 m, - klasa III - budowle: brak. Obiekt nr 5: Wały przeciwpowodziowe rzeki Szewnianki, m. Ostrowiec Św. Parametry wałów: 1. Prawy i lewy wał rzeki Szewnianki w km 0+000 - 1+360, m. Ostrowiec Św., -łączna długość badanych wałów: 2,720 km, - szerokość korony - 2,0 m, - nachylenie skarp - 1: 1:5, - średnia wysokość - 4,0 m, - klasa III - budowle: mur oporowy na prawym wale dł. 355,0 m. Obiekt nr 6: Wał przeciwpowodziowy rzeki Czarnej Staszowskiej gm. Połaniec. Parametry wałów: 1. Prawy wał rzeki Czarnej Staszowskiej w km 0+000-1+770 - długość - 1,77 km -szerokość w koronie - 2,5 m, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:2, - nachylenie skarpy odpowietrznej - 1:2 - średnia wysokość korpusu - 3,5m - rzędna korony wału w km 0+000 - 161,16 - rzędna korony wału w km 1+770 - 161,44 - klasa III Obiekt nr 7: Wał przeciwpowodziowy rzeki Nidzicy Nidzica-Skalbmierz, gm. Skalbmierz, Parametry wałów: 1. Prawy wał rzeki Nidzicy Nidzica-Skalbmierz w km 0+000-1+800, gm. Skalbmierz. - długość 1,8 km - szerokość w koronie - 2,5 m, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:2, - nachylenie skarpy odpowietrznej - 1:2, - średnia wysokość korpusu - 2,1 m, - w km 0+430 - przepust wałowy o parametrach: 1,2 x 2,4 [m], - w km 1+028 - przepust wałowy o parametrach: 0,60 [m]. - klasa IV Obiekt nr 8: Wał przeciwpowodziowy rzeki Trześniówki, Parametry wałów: 1. Lewy wał rz. Trześniówki w km 0+000 - 0+900 -długość - 0,9 km - szerokość korony wału - 2,5 - 3,0 m - nachylenie skarp - odwodna - 1:2 - 1:2,5 odpowietrzna -1:1,5 - średnia wysokość - 5,0 - klasa wału - III Obiekt nr 9: Wały przeciwpowodziowe na kanale Ożarów, Parametry wałów: 1. Lewy wał na Kanale Ożarów w km 0+033 - 0+432 - długość - 0,399 km - szerokość korony wału - 2,0 m - nachylenie skarp - odwodna - 1:2,odpowietrzna - 1:1,5 - średnia wysokość - do 3,0 m - klasa wału - IV 2. Prawy wał na kanale Ożarów w km 0+041 - 0+498 - długość - 0,457 km - szerokość korony wału - 2,0 m -nachylenie skarp - odwodna - 1:2 odpowietrzna - 1:5 - średnia wysokość - do 3,0 m - klasa wału - IV Dla każdego odcinka wałów należy wykonać oddzielne opracowanie w czterech egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD 2. Zakres opracowania. 2.1. Oceną stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych należy objąć: korpus i podłoże obwałowania, budowle towarzyszące /śluzy wałowe, przepusty/, koryto rzeki, i obszar chroniony. Ocena winna uwzględniać warunki hydrologiczne i hydrauliczne koryta, ocenę stanu międzywala i zawala, badania podłoża i korpusu wału, obliczenia filtracji i stateczności oraz ocenę stanu budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem. Ocena ta powinna określać przydatność obiektu do użytkowania pod względem bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa obwałowania powinien być zgodny z Wytycznymi wykonania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., natomiast dokumentacja oceny powinna zawierać wszystkie elementy, jakie zawarte są w punkcie 2.2 w/w Wytycznych. 2.2. Ocena stanu technicznego wałów winna zawierać w szczególności: a) Układ trasy obwałowania, stan zawala, b) Dane hydrologiczne i hydrauliczne. Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów powinna zawierać poziomy wód wielkich miarodajnych i kontrolnych, wody średniej rocznej, poziomy ostrzegawcze i alarmowe, przepływy miarodajne i kontrolne oraz zaobserwowane stany i przepływy w okresie wezbrań. c) Pomiary geodezyjne. Opracowanie to powinno zawierać: - mapę orientacyjną ocenianego odcinka w skali 1:25 000, - mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych, zagłębień terenowych i oczek wodnych, a także kolizje i skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym, - profil podłużny z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych, ławki przywałowej, terenu zawala oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, - przekroje poprzeczne charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego. d) Ocena stanu technicznego budowli hydrotechnicznych związanych z obwałowaniem (przepusty wałowe i inne konstrukcje znajdujące się w korpusie i w podłożu), wraz z planami sytuacyjno-wysokościowymi i przekrojami budowli (inwentaryzacja) w skali 1:100 lub 1:200 oraz z ich dokładnym opisem i wynikami terenowymi stanu konstrukcji betonowych, stalowych, zamknięć, upustów itp. e) Badania geotechniczne podłoża i korpusu wałów powinny być opracowane zgodnie z zakresem Wytycznych wykonania oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - pkt. 3.3 (Badania na potrzeby okresowej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa) oraz tabelami 3.1 i 3.2 (Zakres badań ). Rzędne otworów badawczych nawiązać do rzędnych geodezyjnych. f) Obliczenie stateczności korpusu i filtracji przy aktualnych wymiarach korpusu i parametrach gruntu w korpusie i podłożu w warunkach eksploatacji (wezbraniowych). Obliczenia te należy zamieścić w opracowaniu. g) Podsumowanie oceny i określenie miejsc szczególnego zagrożenia. 2.3 Opracowanie powinno uwzględniać: Ocena ta powinna być opracowana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: -Wytycznych wykonywania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych - opracowanie IMUZ Falenty 2003 r., -Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), -Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239 poz. 2019), -Prawa ochrony środowiska - ustawy z dn. 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902), -Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717), -Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579). Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, tj. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowania oświadczenie o sporządzeniu Oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. Ocena powinna być przekazana Zamawiającemu wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem j/w i że zostały one wykonane w stanie zupełnym tj. jako kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.3. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania całego zamówienia: do 20 grudnia 2011 r. (w tym termin na przekazanie Zamawiającemu całości kompletnego opracowania: do dnia 30 listopada 2011 r.) Termin do 20 grudnia 2011 r. uwzględnia w sobie czasookres oceny przez ZOPI ŚZMiUW przekazanej dokumentacji. Zamówienie uznaję się za wykonane po podpisaniu przez Wykonawcę oraz Zamawiającego protokołu odbioru opracowania. Podpisanie protokołu odbioru opracowania będzie możliwe po uzyskaniu pozytywnej opinii ZOPI ŚZMiUW..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał,3. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą igieł do portu dożylnego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.287.2024.JM
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
- Sukcesywne dostawy endowaskularnego systemu do cięcia i koagulacji tkanek naczyń krwionośnych wraz z użyczeniem płyty ramiennej oraz generatora dla potrzeb Klinicznego Oddz. Chir. Naczyn. WSZZ Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach mieszkalnych Oddziału Terenowego Wielkopolskiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejsc"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku"
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.