To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 23963 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Kielce: "Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów",
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10814
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
368886031300, ul.
Witosa
86,
25561
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
+48413340105 wew. 209, 309, faks
+48413340105 wew. 409, e-mail
zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów",
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ŚZMiUW.NO.NZ.2620.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Sandomierz, Opatów. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa: urządzeń ochrony przeciwpowodziowej wraz z budowlami - wg lokalizacji podanej poniżej: a) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-0+200 Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 32+500- 42+300 (śluza wałowa w km 33+264) b) Lewy wał rzeki Wisły Zawichost w km 0+000-0+577 (śluzy wałowe w km 0+160 i 0+280) Lewy wał rzeki Wisły Zawichost - Piotrowice w km 0+000-3+000 (śluzy wałowe w km 0+632, 1+123 i 2+927) Lewy wał rzeki Wisły Piotrowice w km 0+000-0+320 c) Lewy wał rzeki Wisły Piotrowice - Linów w km 0+000 -5+500 (śluza wałowa w km 5+237) d) Lewy wał rzeki Wisły Maruszów - Nowe w km 0+000-5+220 (śluza wałowa w km 0+057) e) Lewy wał rzeki Wisły Kamień Nowy - Szczytniki w km 0+000-5+500 (śluzy w km 0+568 i 4+390) f) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-1+300 (śluza wałowa w km 0+750) Lewy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0000-1+800 (śluza wałowa w km 1+707) Prawy wał rzeki Wisły Sandomierz w km 0+000-3+350 i 0+000-4+950 (śluza wałowa w km 2+958) Lewy wał rzeki Trześniówki Sandomierz w km 0+000-3+710 g) Lewy wał rzeki Wisły Wesołówka - Sulejów w km 0+000-2+500 (śluza wałowa w km 2+500) h) Lewy wał rzeki Wisły Kępa Chwałowska - Podgórze w km 0+000-3+700 (śluza wałowa w km 1+826) Lewy wał rzeki Opatówki w km 0+000-3+200 (śluza wałowa w km 3+360) i) Lewy wał Wisły Bożydar - Szczytniki w km 5+500-7+800 (śluza wałowa w km 0+643) Prawy wał rzeki Opatówki w km 0+000-3+700 (śluza wałowa w km 6+250) j) Prawy wał rzeki Koprzywianki Strochcice - Samborzec w km 0+000-7+500 (śluzy wałowe w km 1+375, 2+325 i 4+405) k) Lewy wał rzeki Koprzywianki Strochcice - Samborzec w km 0+000-0+600, 0+000-4+900, 0+000-2+800 (śluzy wałowe w km 0+035, 0+333, 0+125, 0+925,2+575, 3+750 i 1+000) l) Lewy wał rzeki Koprzywianki Szewce w km 0+000-4+600 Prawy wał rzeki Koprzywianki Szewce w km 7+500-14+400 (śluzy wałowe w km 0+700, 7+575 i 11+725) m) Lewy wał rzeki Wisły w km 0+000-11+650 od m. Wesołówka do m. Ostrów (śluzy w km 10+170, 10+850) n) Lewy wał rzeki Wisły w km 17+000-25+000 (śluzy w km 17+461,18+850, 19+542, 21+050, 24+360) o) Lewy wał rzeki Wisły w km 25+000-32+500 od miejscowości Przewłoka do miejscowości Kamieniec (śluzy w km 26+240, 29+223) 2.1 .1 W ramach utrzymywania w/w urządzeń (wałów p.powodziowych) do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Nadzorowanie i patrolowanie wałów przeciwpowodziowych i urządzeń wałowych zapobiegając przed niszczeniem, wypasaniem bydła i dewastacją tych urządzeń na przydzielonym odcinku 2. Konserwacja wlotów i koszenie odpływów od śluz wałowych: 3. Konserwacja i malowanie części metalowych śluz wałowych, rogatek wałowych, tablic ostrzegawczych i słupków hektometrowych na poszczególnych odcinkach wałów; 4. Dokonywanie drobnych napraw ramp wałowych, ścieżek, przejść i objazdów rogatek, zasypywanie drobnych nierówności i kolein, lokalne stosowanie posiewu nasionami traw i roślin motylkowych; 5. Uzupełnianie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej budowli. 6. Bieżące wycinanie samosiejek drzew i krzaków w najbliższym sąsiedztwie wałów (pas 3m od stopy wałów); 7. Rozrzucanie kretowisk i zasypywanie nor ziemnych w skarpach i koronie wału; 8. Ochrona i zabezpieczenie śluz wałowych przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie zamknięć śluz; 9. Czynny udział w czasie akcji przeciwpowodziowej (współpraca ze sztabami antykryzysowymi) i w komisyjnych przeglądach wałów; 10. Właściwe utrzymania pasa użytków zielonych wzdłuż wału o szerokości 3m od stopy ławki lub wału (zakaz sadzenia drzew i krzewów, uprawy gruntu, rozkopywania); 11. Wymienione powyżej prace i czynności należy bezwzględnie wykonywać z zachowaniem zasad i przepisów BHP; 12. Bieżące informowanie i zgłaszanie kierownikowi rejonowego oddziału o stanie urządzeń wałowych i samego wału, w tym zgłaszanie wniosków odnośnie ewentualnych napraw dróg przywałowych, przejazdów, ramp, korony wału, nieobjętych przedmiotem zamówienia;Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godz. na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na obwałowanych odcinkach rzek oraz natychmiastowe meldowanie o przyborach wód przekraczających stany ostrzegawcze; Z uwagi na wymaganą przedmiotem zamówienia stałą dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę, po ogłoszeniu pogotowia przeciwpowodziowego - (obserwowanie stanu wody w rzece, natychmiastowe meldowanie o ewentualnych przyborach przekraczających stany ostrzegawcze lub alarmowe), bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stałą obsługę odpowiednio poszczególnych odcinków wałów i urządzeń. Oznacza to, że wymienione w ramach danej pozycji oznaczonej odpowiednią literą alfabetu odcinki wałów i urządzenia winna nieprzerwanie "obsługiwać" co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności. Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tych wymagań. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. 2.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. ? Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.3. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.4.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia poprzez patrolowanie i nadzorowanie poszczególnych odcinków wałów z budowlami hydrotechnicznymi (łącznie - co najmniej 7,5 etatu). 2.4.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, dotyczą w szczególności patrolowania i nadzorowania poszczególnych odcinków wałów. a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.5.2 lit. "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. 2.4.3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób w ramach wymaganej przez Zamawiającego liczby etatów lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną. W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90721800-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT289406.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 355347.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.