Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 23965 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego w zakresie opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 33.19.00.00-8, 39.29.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: wykonawca, musi legitymować się wykonaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i co najmniej przybliżoną, jednak nie niższą, niż 75% lub wyższą wartością - przedmiotowi niniejszego postępowania. Ocena tego warunku zostanie dokona na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Pakiet nr 1- Wymagane wydane przez producenta włókniny, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka włókniny Pakiet nr 2 - Wymagane wydane przez producenta włókniny, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka włókniny Pakiet nr 3 - Wymagane wydane przez producenta włókniny, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka włókniny Pakiet nr 4 - Wymagane wydane przez producenta włókniny, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka włókniny Pakiet nr 5 - Wymagane wydane przez producenta włókniny, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka włókniny Pakiet nr 6 - 1. oświadczenie producenta o nietoksyczności wskaźników biologicznych i chemicznych 2. oświadczenie producenta o zgodności produktów z wymaganymi normami - dotyczy wskaźników chemicznych i biologicznych, rękawów 3.oświadczenie Oferenta o wypożyczeniu inkubatora do inkubacji testów szybkiego odczytu na czas trwania przetargu Pakiet nr 7 - Karta charakterystyki produktu i świadectwo dopuszczenia do obrotu Pakiet nr 8 - 1. oświadczenie producenta o nietoksyczności wskaźników chemicznych 2. oświadczenie producenta o zgodności produktów z wymaganymi normami - dotyczy wskaźników chemicznych Pakiet nr 13 - Instrukcja obsługi w języku polskim, Gwarancja co najmniej 36 miesięcy od daty dostarczenia, Szkolenie stanowiskowe personelu w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzone w ciągu tygodnia od dostarczenia sprzętu . Pakiet nr 14 - Instrukcja obsługi w języku polskim, Gwarancja co najmniej 36 miesięcy od daty dostarczenia, Szkolenie stanowiskowe personelu w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzone w ciągu tygodnia od dostarczenia sprzętu .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do siwz b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 6 do siwz c)Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do siwz d)zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do siwz e)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do siwz. f)wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 7 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą wykonawcy, - obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. -zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe -zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych, (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych, (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Włóknina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier sterylizacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: papier sterylizacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torebki posterylizacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawy Papierowo - foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy bilogiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do myjni dezynfektora, preparaty dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy, czyściki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Taca, wanienka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice silikonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stojaki, ramki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opaski, taśma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zgrzewarka rolkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pistolet do mycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja ogrzewania w lokalach zamieszkałych Sobieskiego 11/10
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Deji 4/7
- Doświetlenie przejść dla pieszych - etap 2 - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja ogrzewania w lokalach zamieszkałych Zielona 5a/18
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Deji 4/6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wężyków do pompy oraz pacjenta do wstrzykiwacza INJECTOR CT Motion firmy URLICH, zestawów wkładów wielorazowego użytku do wstrzykiwacza Stellant CT D (..), w podziale na 18 części
- Dostawa materiałów szewnych oraz wyrobów medycznych
- "Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza Medrad Stellant na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.