Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Poznań: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 239664 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27. Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18. Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku. Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12 ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a-6d do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4a-4d i postanowieniami SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy przy ul. Warszawskiej 1 (dla Części III zamówienia). Umowa dotycząca zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta na okres maksymalnie do 3 miesięcy w przypadku oddania w terminie późniejszym do użytkowania nowego budynku Biura Terenowego przy ul. Ratajczaka. Zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w załączniku nr 6c do SIWZ. Zamówienie uzupełniające stanowi 2,98% wartości zamówienia podstawowego dla Części III zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wg załącznika nr 1a-1d do SIWZ, - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i na określonych niżej warunkach: - zmiany sposobu wykonywania umowy lub zmniejszenia zakresu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmiany przepisów prawa, mającej wpływ na zobowiązania stron wynikające z umowy - tylko w zakresie uzasadnionym zmianą tych przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 342, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku na fax:618772850.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Starołęckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszczącego się przy ul. Armii Poznań 27, ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4a i postanowieniami SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszczącego się przy ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszczącego się przy ulicy B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszczącego się przy ulicy Armii Krajowej 18 ,zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4b i postanowieniami SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczący się przy ulicy Warszawskiej 1, - nowo budowanego Inspektoratu ZUS w Słupcy mieszczącego się przy ulicy Ratajczaka (działka 992/1) wraz z wykonaniem przyłącza telekomunikacyjnego do budynku, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6c do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4c i postanowieniami SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddziału ZUS w Poznaniu mieszczącego się przy ulicy Dąbrowskiego 12, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6d do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4d i postanowieniami SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- Wdrożenie i świadczenie usługi potwierdzania aktualności terminów świadczeń medycznych z wykorzystaniem bota głosowego
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą central telefonicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1574D, ulica Oławska w miejscowości Jaczkowice, km 0+000 - 0+874
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Rubinowej w miejscowości Kobylin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.