To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Kraków: Dostawa akcesoriów komputerowych dla MOPS w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 239665 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223209 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych dla MOPS w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę własnym transportem, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Koszty transportu oraz opakowania ponosi Wykonawca, dlatego powinny być one uwzględnione w cenie oferty. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 3. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia: 1) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie, przy ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach 09:30-16:30, oraz wtorek -piątek w godzinach 08:00 -15.00; 2) Termin realizacji dostawy: do 14 dni od daty podpisania umowy; 3) Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach; 4) Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego; 5) Gwarancje oraz czas naprawy udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, czas naprawy max. 24 h. Gwarancja na dostarczony sprzęt ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę, a nie producenta. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę; 6) Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany zamawiany sprzęt, na koszt Wykonawcy. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. W razie niemożności dotrzymania wskazanych wyżej terminów napraw Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych; 7) Faktura oraz protokół przekazania ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych); 8) Zamawiający nie odbierze sprzętu w przypadku, gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy poprawnie wystawionych faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji; 9) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dostawy wad w dostarczonym sprzęcie Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia; 10) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za: a) zwłokę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 2 wysokości 1% wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki, b) opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień zwłoki, c) odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10% wynagrodzenia umownego, 11) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12) Osobami odpowiedzialnymi za odbiór dostaw są Maciej Stefańczyk lub w jego zastępstwie Krzysztof Orzechowski oraz Robert Kowalski lub w jego zastępstwie Tomasz Michalik; 13) Sprzęt ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. Informacje dodatkowe: 1. Wszelkie kontakty z zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30, 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, co oznacza, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z treścią postępowania zarówno Zamawiający, jak i Wykonawcy przekazują sobie na piśmie. Zamawiający dopuszcza również inne formy przekazu informacji, tj. za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na adres: do@mops.krakow.pl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Copynet Sp. z o.o. Sp. k., ul. Drożyska 15, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4805,00
Oferta z najniższą ceną: 4805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5279,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.