Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Warszawa: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań
Numer ogłoszenia: 239670 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań:Zadanie nr 1- Wykonanie remontu drogi krajowej nr 92 na odc. Ołtarzew - Ożarów Mazowiecki od km 459+829 do km 460+686 i od km 460+924 do km 464+144 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim. Zadanie nr 2- Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odc. Janików - Brzeźnica od km 131+400 do km 134+760 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu. Zadanie nr 3- Wykonanie remontu drogi krajowej nr 50 na odc. Łochów - Topór (odcinkowo) od km 260+480 do km 261+180 i od km 262+400 do km 266+068 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ostrowi Mazowieckiej. Zadanie nr 4- Wykonanie remontu drogi krajowej nr 61 na odc. I Legionowo - Michałów Reginów od km 23+700 do km 25+100 i odc. II Michałów Reginów - Zegrze (skrzyżowanie z DW 631) od km 25+100 do km 29+310 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli. Zadanie nr 5. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Pilawa - Baniocha - Góra Kalwaria (odcinkowo) od km 13+200 do km 14+900, od km 15+200 do km 15+900, od km 21+000 do km 22+600 i od km 24+445 do km 25+027 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim. Zadanie nr 6. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Ciepielów - Lipsko od km 121+145 do km 131+725 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. Ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - 4 zadania obejmujące wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G o długości min.1 km, w tym 2 zadań obejmujących wykonanie min. 1 km nawierzchni asfaltowych typu SMA lub na asfaltach modyfikowanych na drogach klasy min. G.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej.WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 1,8-2 m; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec ogumiony - min. 6 ton min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Układarka mieszanki mineralno asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską;min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Skrapiarka do bitumu samojezdna; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3 min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przyczepa sygnalizacyjna, wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A - 14 i obrotowy znak C - 9/10, z grupy wielkości duże, tablica jak i znaki z foli II generacji min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi lub podobnie działające urządzenia, o mocy co najmniej 10 kW min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Młot pneumatyczny; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę przy ciśnieniu 0,3 - 0,8 MPa; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania: Stanowisko Kierownik robót; Minimalna liczba personelu na każde zadanie- 1; Wymagane uprawnienia - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanych; Wymagane doświadczenie zawodowe - Min. 2 zadania w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G, na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. Stanowisko Majster robót; Minimalna liczba personelu 2; Wymagane doświadczenie zawodowe Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G; wykształcenie min. średnie techniczne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch ww. funkcji oraz tych samych osób w zakresie poszczególnych zadań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycje Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości min. 3 500 000,00 zł. Wartości podane w dokumentachw walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W sytuacji gdy, Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1) dokumentów o których mowa w pkt 7.3.5 IDW, 2) dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.Wykaz, o którym mowa w pkt III. 4.1) Ogłoszenia ma być wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -. Wykonawca winien w wykazie, o którym mowa powyżej wskazać roboty budowlane w zakresie odpowiadającym robotom budowlanym wskazanym w pkt III.3.2 Ogłoszenia Zamawiający nie wymaga przedstawienia pełnego wykazu (wszystkich) robot budowlanych. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt III 4.2ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pktIII.4.3.1. albo dpowiadające im określone w pkt III.4.4 oraz Dokument wymieniony w pkt III. 4.3.1. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1 ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c)dokumenty wymienione w pkt III 4.1. ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y wykazujący spełnienie warunków spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 7.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego w pkt. III.3.5 ogłoszenia; 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 punkt 5 ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. 9. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawijaacy dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana jest możłiwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Warszawa, ul. Mińska 25, pok.714, piętro VII..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Warszawa, ul. Mińska 25, pok.714, piętro VII..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 1. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 92 na odc. Ołtarzew - Ożarów Mazowiecki od km 459+829 do km 460+686 i od km 460+924 do km 464+144 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 2. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odc. Janików - Brzeźnica od km 131+400 do km 134+760 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 3. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 50 na odc. Łochów - Topór (odcinkowo) od km 260+480 do km 261+180 i od km 262+400 do km 266+068 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ostrowi Mazowieckiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 4. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 61 na odc. I Legionowo - Michałów Reginów od km 23+700 do km 25+100 i odc. II Michałów Reginów - Zegrze (skrzyżowanie z DW 631) od km 25+100 do km 29+310 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 5. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Pilawa - Baniocha - Góra Kalwaria (odcinkowo) od km 13+200 do km 14+900, od km 15+200 do km 15+900, od km 21+000 do km 22+600 i od km 24+445 do km 25+027 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 6 zadań: Zadanie nr 6. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Ciepielów - Lipsko od km 121+145 do km 131+725 administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.