Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Zabrze: Świadczenie usług kompleksowego pogwarancyjnego serwisu kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 239671 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, fax 032 271-13-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego pogwarancyjnego serwisu kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firm: RICOH ( 6 szt. ), RANK XEROX ( 3 szt. ), GESTETNER ( 4 szt. ) oraz KYOCERA MITA ( 4 szt. ) będących własnością Zamawiającego, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Zabrzu i podległych jednostkach organizacyjnych. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek - 50313200-4 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek - 50313100-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek RICOH FT 5632 ( zadanie I ) Część II - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek RANK XEROX 5026, 5317 ( zadanie II ) Część III- przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek GESTETNER 3235 ( zadanie III ) Część IV - przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek KYOCERA MITA 4530 ( zadanie IV ) Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2008r. ) do dnia 31.12.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z późniejszymi zmianami ): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia metodą 0/1, tj. spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, pokój 414.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Bożs 18, pokój 414.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2007r. , godz. 9.30, siedziba Zamawiającego, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, pok.401. 2. SIWZ można także odebrać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Zabrzu, przy ul. Szczęść Boże 18 w pokoju 414, w godzinach 8.00 - 14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym ( przesyłka pobraniowa ) na podstawie wniosku o przesłanie specyfikacji zawierającego NIP Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania wniosku o przesłanie SIWZ faksem ( 032 ) 271 13 11.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek RICOH FT 5632 ( zadanie I ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firmy RICOH - 6 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek RANK XEROX 5026, 5317 ( zadanie II ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firmy RANK XEROX - 3 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek GESTETNER 3235 ( zadanie III ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firmy GESTETNER - 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy, konserwacje, naprawy wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek KYOCERA MITA 4530 ( zadanie IV ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące sprawowanie kompleksowego pogwarancyjnego serwisu technicznego kserokopiarek firmy KYOCERA MITA - 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.