eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Obsługa prawna zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Gliwice: Obsługa prawna zamawiającego
Numer ogłoszenia: 239726 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - obsługa prawna projektu Dobry Start w Samodzielność realizowanego przez Zamawiającego w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2., obejmujące osobiste świadczenie usług obsługi prawnej projektu Dobry start w samodzielność w okresie realizacji projektu obejmującym lata 2012 oraz 2013, w przewidywanym wymiarze godzinowym obejmującym łącznie 206 godzin przez okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. Zakres usługi obejmuje w szczególności: a. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań z zakresu zapytań ofertowych dotyczących realizacji zamówień i usług poniżej 14 000 euro, b. Przygotowywanie wszelkich wzorów dokumentów związanych z realizacją projektu w tym umów cywilno-prawnych, wzorów decyzji, regulaminów, instrukcji oraz pozostałych druków niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, c. Prowadzenie systematycznej współpracy z asystentem koordynatora projektu w zakresie terminowo sporządzanej dokumentacji, d. Konsultacja prawna zagadnień problemowych związanych z prawidłową realizacją projektu, e. Udzielanie konsultacji prawnych poszczególnym członkom zespołu projektowego w zakresie realizacji projektu, f. Weryfikacja w tym kontrasygnata wszelkich dokumentów tego wymagających pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym Prawem Krajowym oraz Wytycznymi POKL, g. Udział w spotkaniach organizacyjnych z pracownikami zespołu projektu oraz pracownikami Zlecającego, związanych z realizacją Projektu. Zadanie nr 2 - obsługa prawna Zamawiającego, polegająca na osobistym świadczeniu usług obsługi prawnej Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistej obecności w siedzibie Zlecającego w wymiarze co najmniej 8 godzin tygodniowo. Zakres usługi obejmuje w szczególności: a. Opracowywanie i sporządzanie opinii prawnych dla PCPR w Gliwicach, b. Obsługa prawna Działu pomocy środowiskowej i instytucjonalnej, Działu rehabilitacji oraz sekcji finansowo-księgowej, c. Prowadzenie szkoleń pracowników zlecającego w zakresie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Ustawy o pomocy społecznej, oraz pozostałych ważnych dla pracowników Zlecającego aktualnych aktów prawnych, d. Przygotowywanie, przeprowadzanie i nadzorowanie postępowań w zakresie Prawa Zamówień Publicznych, w tym kontrasygnata dokumentacji, e. Uczestnictwo we wskazanych przez Zlecającego rozprawach sądowych oraz kontakt z Sądami Rodzinnymi w niezbędnym zakresie, f. Konsultacje prawne z Radcami Prawnymi Starostwa, g. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka współpracujących ze Zlecającym, h. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów oraz innych przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem Punktu Interwencji Kryzysowej w PCPR, i. Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanej obsługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą w ramach PO KL. 4. W przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 GLiwice pokój 84.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 GLiwice pokój 84.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Dobry Start w Samodzielność realizowany przez Zamawiającego w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa prawna projektu Dobry Start w Samodzielnosc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa prawna projektu Dobry Start w Samodzielność realizowanego przez Zamawiającego w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2., obejmujące osobiste świadczenie usług obsługi prawnej projektu Dobry start w samodzielność w okresie realizacji projektu obejmującym lata 2012 oraz 2013, w przewidywanym wymiarze godzinowym obejmującym łącznie 206 godzin przez okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. Zakres usługi obejmuje w szczególności: a. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań z zakresu zapytań ofertowych dotyczących realizacji zamówień i usług poniżej 14 000 euro, b. Przygotowywanie wszelkich wzorów dokumentów związanych z realizacją projektu w tym umów cywilno-prawnych, wzorów decyzji, regulaminów, instrukcji oraz pozostałych druków niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, c. Prowadzenie systematycznej współpracy z asystentem koordynatora projektu w zakresie terminowo sporządzanej dokumentacji, d. Konsultacja prawna zagadnień problemowych związanych z prawidłową realizacją projektu, e. Udzielanie konsultacji prawnych poszczególnym członkom zespołu projektowego w zakresie realizacji projektu, f. Weryfikacja w tym kontrasygnata wszelkich dokumentów tego wymagających pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym Prawem Krajowym oraz Wytycznymi POKL, g. Udział w spotkaniach organizacyjnych z pracownikami zespołu projektu oraz pracownikami Zlecającego, związanych z realizacją Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.