Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Nakło nad Notecią: Wykonanie usług szacowania nieruchomości
dla Gminy Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 23974 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej: Zad. 1) Budynkiem jednorodzinnym o pow. użytkowej do 200 m2, Zad. 2) Budynkiem usługowym, Zad. 3) Budynkiem gospodarczym, Zad. 4) Garażem, Zad. 5) Lokalem mieszkalnym z pomieszczeniami przynależnymi wraz z inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu, z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie, Zad. 6) Lokalem użytkowym z pomieszczeniami przynależnymi wraz inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie, Zad. 7) Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal) Zad. 8) Inwentaryzacja lokali gminnych położonych w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7a, 7b, os. B. Chrobrego 7, 8 wraz ze szkicem lokali wyodrębnionych i rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal) Zad. 9) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m2 Zad. 10) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m2 Zad. 11) Obmiar powierzchni użytkowej lokalu stosownie do art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 ze zm.). Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych: Zad. 12) Przeznaczonych na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży Zad. 13) Przeznaczonych na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi) Zad. 14) Przeznaczonych na cele rolne Zad. 15) Drzewostany, lasy Zad. 16) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego Zad. 17) Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Zad. 18) W celu ustalenia opłaty adiacenckiej. Zad. 19) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie. Zad. 20) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie. Zad. 21) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie. Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach: Zad. 22) Przyłącze wodociągowe a) Przyłącze wodociągowe z rur o o do 65 mm b) Przyłącze wodociągowe z rur o o powyżej 65 mm wraz ze studniami wodomierzowymi, hydrantami itp. Zad. 23) Sieć wodociągowa Sieć wodociągowa z rur o o: a) do 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne b) powyżej 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne. Zad. 24) Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi. Zad. 25) Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi. Zad. 26) Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi. Zad. 27) Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi. Zad. 28) Sieć kanalizacji sanitarnej: Przepompownie ścieków sanitarnych wraz z wyposażeniem technicznym. Zad. 29) Sieć kanalizacji deszczowej a) o 200 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi b) o 300 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi c) o 400 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi d) o 500 mm i powyżej 500 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi e) o 200, 300, 400, 500 mm i powyżej 500mm i długości powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi. Zad. 30) Sieć kanalizacji deszczowej: Przepompownia ścieków deszczowych wraz z wyposażeniem technicznym. Zamawiający informuje, że każdorazowo na wykonie określonych prac zostanie wystawione zlecenie. Prace objęte zleceniem należy wykonać w terminie 35 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch zamówień (o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu) w okresie ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi świadectwo uprawnień rzeczoznawcy majątkowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty załączonego druku. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 3) W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem, z uwzględnieniem zasad ich wprowadzania. 2. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w następujących przypadkach: a) śmierci, chorobie lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie wykonywanej czynności, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji z pełnienia wykonywanej czynności. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 2 nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla osoby wykonującej określone zadania. 4. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl-zakładka bip zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budynkiem jednorodzinnym o pow. użytkowej do 200 m2,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej: Zad. 1) Budynkiem jednorodzinnym o pow. użytkowej do 200 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budynkiem usługowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Budynkiem usługowym,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budynkiem gospodarczym,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Budynkiem gospodarczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Garażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Garażem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lokalem mieszkalnym z pomieszczeniami przynależnymi wraz z inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu, z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Lokalem mieszkalnym z pomieszczeniami przynależnymi wraz z inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu, z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.21.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokalem użytkowym z pomieszczeniami przynależnymi wraz inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Lokalem użytkowym z pomieszczeniami przynależnymi wraz inwentaryzacją dla potrzeb wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inwentaryzacja lokali gminnych położonych w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7a, 7b, os. B. Chrobrego 7, 8 wraz ze szkicem lokali wyodrębnionych i rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Inwentaryzacja lokali gminnych położonych w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7a, 7b, os. B. Chrobrego 7, 8 wraz ze szkicem lokali wyodrębnionych i rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 lokal).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obmiar powierzchni użytkowej lokalu stosownie do art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 ze zm.)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej:Obmiar powierzchni użytkowej lokalu stosownie do art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 ze zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeznaczonych na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych: Przeznaczonych na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeznaczonych na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych: Przeznaczonych na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeznaczonych na cele rolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje:Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych: Przeznaczonych na cele rolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drzewostany, lasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje:Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych: Drzewostany, lasy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje:Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych:Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: W celu ustalenia opłaty adiacenckiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy Nakło nad Notecią w 2012 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanych W celu ustalenia opłaty adiacenckiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przyłącze wodociągowe a) Przyłącze wodociągowe z rur o o do 65 mm b) Przyłącze wodociągowe z rur o o powyżej 65 mm wraz ze studniami wodomierzowymi, hydrantami itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Przyłącze wodociągowe a) Przyłącze wodociągowe z rur o o do 65 mm b) Przyłącze wodociągowe z rur o o powyżej 65 mm wraz ze studniami wodomierzowymi, hydrantami itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sieć wodociągowa Sieć wodociągowa z rur o o: a) do 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne b) powyżej 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć wodociągowa Sieć wodociągowa z rur o o: a) do 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne b) powyżej 90 mm z uzbrojeniem jak zasuwy odcinające i hydrauliczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC lub PE o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o do 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur betonowych o o powyżej 200 mm i długościach: a) do 100 m b) powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sieć kanalizacji sanitarnej: Przepompownie ścieków sanitarnych wraz z wyposażeniem technicznym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach: Sieć kanalizacji sanitarnej: Przepompownie ścieków sanitarnych wraz z wyposażeniem technicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sieć kanalizacji deszczowej a) o 200 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi b) o 300 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi c) o 400 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi d) o 500 mm i powyżej 500 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi e) o 200, 300, 400, 500 mm i powyżej 500mm i długości powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć kanalizacji deszczowej a) o 200 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi b) o 300 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi c) o 400 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi d) o 500 mm i powyżej 500 mm i długości do 100 m ze studniami rewizyjnymi e) o 200, 300, 400, 500 mm i powyżej 500mm i długości powyżej 100 m ze studniami rewizyjnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Sieć kanalizacji deszczowej: Przepompownia ścieków deszczowych wraz z wyposażeniem technicznym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych w następujących zadaniach:Sieć kanalizacji deszczowej: Przepompownia ścieków deszczowych wraz z wyposażeniem technicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 70.12.31.00-0, 71.32.11.00-5, 70.12.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025r".
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.