Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Pabianice: Wykonanie nakładki bitumicznej na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 239750 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 54 000, faks 042 2159166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drogach powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drogach powiatowych: - na drodze powiatowej nr 3309E - ul. Rydzyńska w Pabianicach - Część A, - na drodze powiatowej nr 3308E w Szynkielewie, gm. Pabianice - Część B, - na drodze powiatowej nr 3307E - ul. Kolejowa / 1 Maja w Konstantynowie Łódzkim - Część C, - na drodze powiatowej nr 1512E w Leszczynach Dużych - Część D. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku Nr 1 do SIWZ. 182.541,91 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez wykazanie, że wykonawca: ma zapewnione dostawy masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych, która winna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez wykazanie, że wykonawca: dysponuje co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3309E - ul. Rydzyńska w Pabianicach - Część A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3309E - ul. Rydzyńska w Pabianicach - Część A. Ogólna charakterystyka robót: Położenie nakładki bitumicznej na powierzchni 1 100 m2 (200 mb). Planowany zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni asfaltowej o grubości warstwy 3 cm, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni asfaltowej i posmarowanie emulsją asfaltową, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm, - utwardzenie poboczy destruktem na wysokości wykonywanych robót. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. planach, rysunkach i innych dokumentach umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, 2. przedmiarze robót, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Niniejsze dokumenty zamieszczone zostały w § 38 SIWZ. 19.117,74 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3308E w Szynkielewie, gm. Pabianice - Część B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3308E w Szynkielewie, gm. Pabianice - Część B. Ogólna charakterystyka robót: Położenie nakładki bitumicznej na powierzchni 400 m2 (73 mb). Planowany zakres robót: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni asfaltowej i posmarowanie emulsją asfaltową, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm, - utwardzenie poboczy destruktem na wysokości wykonywanych robót. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. planach, rysunkach i innych dokumentach umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, 2. przedmiarze robót, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Niniejsze dokumenty zamieszczone zostały w § 38 SIWZ. 5.044,28 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3307E - ul. Kolejowa / 1 Maja w Konstantynowie Łódzkim - Część C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 3307E - ul. Kolejowa / 1 Maja w Konstantynowie Łódzkim - Część C. Ogólna charakterystyka robót: Położenie nakładki bitumicznej na powierzchni 2 700 m2 (337,50 mb). Planowany zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni asfaltowej o grubości warstwy 3 cm, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni asfaltowej i posmarowanie emulsją asfaltową, - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm, - utwardzenie poboczy destruktem na wysokości wykonywanych robót. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. planach, rysunkach i innych dokumentach umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, 2. przedmiarze robót, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Niniejsze dokumenty zamieszczone zostały w § 38 SIWZ. 51.761,50 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1512E w Leszczynach Dużych - Część D..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1512E w Leszczynach Dużych - Część D. Ogólna charakterystyka robót: Położenie nakładki bitumicznej na powierzchni 8 550 m2 ( 1900 mb). Planowany zakres robót: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni asfaltowej i posmarowanie emulsją asfaltową, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm, - utwardzenie poboczy destruktem na wysokości wykonywanych robót. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. planach, rysunkach i innych dokumentach umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, 2. przedmiarze robót, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Niniejsze dokumenty zamieszczone zostały w § 38 SIWZ. 106.618,39 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.