To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Lublin: Dostawa medycznego wyposażenia medycznego niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-55/12
Numer ogłoszenia: 239751 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165181 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznego wyposażenia medycznego niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-55/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego wyposażenia niezbędnego do poprawy dostępu do bazy dydaktycznej oraz dostawa urządzeń audiowizualnych ujętych w projekcie pn Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w siedmiu zadaniach (ofertach częściowych) następująco Zadanie 1 Dostawa i montaż stanowiska do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk Zadanie 2 Dostawa i montaż stanowiska do pielęgnacji noworodka Zadanie 3 Wyposażenie meblowe pracowni dydaktycznych (łóżka szpitale, szafki przyłóżkowe, parawany, taborety, szafy medyczne, stoliki medyczne) Zadanie 4 Fotel ginekologiczny i łóżko porodowe Zadanie 5 Sprzęt rehabilitacyjny (materace, piłki, drabinki) Zadanie 6 Dostawa urządzeń audiowizualnych Zadanie 7 Drobny sprzęt medyczny 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniach wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiących załącznik nr 7a dla Zadania 1, załącznik nr 7b dla Zadania 2, załącznik nr 7c dla Zadania 3, załącznik nr 7d dla Zadania 4, załącznik nr 7e dla Zadania 5, załącznik nr 7f dla Zadania 6,załącznik nr 7g dla Zadania 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 2) 33100000-1 Urządzenia medyczne 3) 33140000-3 Materiały medyczne 4) 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 5) 33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 6) 33192100-3 Łóżka do użytku medycznego 7) 33192120-9 Łóżka szpitalne 8) 33192000-2 Meble medyczne 9) 38412000-6 Termometry 10) 39143112-4 Materace 11) 39143116-2 Łóżeczka 12) 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 13) 37423300-2 Gimnastyczne akcesoria do wspinania 14) 37421000-5 Maty gimnastyczne 15) 38423100-7 Ciśnieniomierze 16) 38652100-1 Projektory 17) 38653400-1 Ekrany projekcyjne 18) 30195800-0 Chwyty do zwieszenia 19) 32324600-6 Telewizory 20) 33167000-8 lampy chirurgiczne 21) 31521000-4 Lampy 22) 38423000-6 Urządzenia do pomiaru ciśnienia 23) 42923110-6 Wagi Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie urządzeń do użytku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 38.42.30.00-6, 42.92.31.10-6, 38.41.20.00-6, 39.14.31.12-4, 39.14.31.16-2, 37.42.00.00-8, 37.42.33.00-2, 37.42.10.00-5, 38.42.31.00-7, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.58.00-0, 32.32.46.00-6, 33.16.70.00-8, 31.52.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kendromed Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25a, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30885,30
Oferta z najniższą ceną: 30885,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34132,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Urządzeń Medycznych Unimed inż. Adam Andruszczak, ul. Trawnik 26A-28, 85-376 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29808,00
Oferta z najniższą ceną: 29808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Merkator Sp. z o.o., ul. Dzielna 11 A, 01-023 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150736,50
Oferta z najniższą ceną: 150736,50 / Oferta z najwyższą ceną: 211191,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z. o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28969,15
Oferta z najniższą ceną: 28969,15 / Oferta z najwyższą ceną: 34459,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.