Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Gliwice: dostawa odczynników i podłoży mikrobiologicznych
Numer ogłoszenia: 239764 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i podłoży mikrobiologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników i podłoży mikrobiologicznych; poniżej 14 tys euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o załączone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załacznik do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o załączone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załacznik do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o załączone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załacznik do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o załączone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załacznik do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o załączone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załacznik do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. W przypadku istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy przez wykonawcę w wyniku zmiany: - kursów walut o więcej niż 5%, utrzymującego się przez okres co najmniej 30 dni - stawek podatkowych i celnych Strony, na wniosek strony zainteresowanej dokonają zmian cen przedmiotu umowy w stopniu nie większym niż wielkość tych zmian. Zmiany cen wprowadzone zostaną aneksem do niniejszej umowy. Za istotną zmianę kosztów nabycia uważa się zmianę obejmującą zwiększenie kosztów nabycia powyżej 5% II. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) numeru katalogowego produktu, c) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego produktu, analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, d) zmiany producenta, i dostarczania produktu produkowanego przez innego producenta, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu dotychczasowego producenta, będącego produktem analogicznym do produktu objętego zamówieniem, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: - zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, - zerwanie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w terminie min. 2 tygodnie przed wprowadzeniem zmian określonych w pkt II.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont 2 szt. urządzeń chłodniczych TS-300 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wykonanie robót remontowych budynku łaźni hakowej dla PGG S.A. Oddziału KWK Sośnica Pole Zachód w Gliwicach
- Zaprojektowanie, budowa, transport oraz demontaż stoiska wystawienniczego Politechniki Śląskiej podczas 14. edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Znak: DZPZ.282.68.2024.HP
- Dostawy nabiału i tłuszczy (2 części) do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup przedłużenia gwarancji na sprzęt serwerowy HP
- Sukcesywne dostawy urządzeń drukujących dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.