eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Kielce: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.
Numer ogłoszenia: 239773 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą. Szczegółowy opis zawiera pkt. III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7) ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9, 79.34.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: Część I: 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści 00/100) Część II: 440,00 zł (słownie złotych: czterysta czterdzieści 00/100) Część III: 254,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt cztery 00/100) Część IV: 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100) Część V: 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część VI: 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100 ) Część VII: 110,00 zł ( słownie złotych: sto dziesięć 00/100 ) Część VIII: 100,00 zł (słownie złotych: sto złotych 00/100) Część IX : 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) Część X : 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100) Część XI : 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) Część XII: 30,00 zł (słownie złotych : trzydzieści 00/100) Część XIII : 220,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia 00/100) Część XIV : 90,00 zł (słownie złotych :dziewięćdziesiąt 00/100 ) Część XV : 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia 00/100) Część XVI : 360,00 zł ( słownie złotych : trzysta sześćdziesiąt 00/100) Część XVII : 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) Część XVIII : 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100 ) Część XIX : 320,00 zł (słownie złotych : trzysta dwadzieścia 00/100) Część XX : 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) Część XXI : 80,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt 00/100) Część XXII : 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100) Część XXIII : 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) Część XXIV : 90,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt 00/100) Część XXV : 84,00 zł (słownie złotych : osiemdziesiąt cztery 00/100) Część XXVI : 120,00 zł (słownie złotych : sto dwadzieścia 00/100 ) Część XXVII : 300,00 zł (słownie złotych : trzysta 00/100) Część XXVIII : 30,00 zł (słownie złotych : trzydzieści 00/100) Część XXIX : 200,00 zł (słownie złotych : dwieście 00/100) Część XXX : 180,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt 00/100) Część XXXI : 30,00 zł (słownie złotych: trzydzieści 00/100) Część XXXII : 35,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć 00/100) Część XXXIII : 20,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia 00/100) Część XXXIV: 2230,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące dwieście trzydzieści 00/100) Część XXXV : 186,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt sześć 00/100) Część XXXVI : 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100) Część XXXVII : 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100) Część XXXVIII : 70,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt 00/100) Część XXXIX: 85,00zł (słownie złotych: osiemdziesiąt pięć 00/100) Wadium dla wszystkich części wynosi : 7 754,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset pięćdziesiąt cztery złotych 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium - Znak sprawy DP/2310/104/10 na dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą część . W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz.Z treści dołączonego dokumentu winno wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunek.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Z treści dołączonego dokumentu winno wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunek.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:a) posiadania odpowiedniego potencjału technicznego.Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz.Z treści dołączonego dokumentu winno wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunek.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz.Z treści dołączonego dokumentu winno wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunek.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:a)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1)Opłaconą polisę, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Z treści dołączonego dokumentu winno wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunek.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony formularz ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony , zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 13:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt pn. Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji szkolnej inwestycją w lepszą przyszłość. 2. Projekt pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki. 3.Projekt pn. pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki. 4.Projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty 5.Projekt pn. Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama wielkoformatowa - billboard dla projektu pn. Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji szkolnej inwestycją w lepszą przyszłość. Wykonanie druków wielkoformatowych dla nośnika typu billboard wraz z najmem powierzchni reklamowych dla druków wielkoformatowych, ich rozmieszczeniem na tych powierzchniach, ekspozycją, montażem oraz kontrolą stanu technicznego, jakości i estetyki druków wielkoformatowych. Okres ekspozycji 1 miesiąc..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama wielkoformatowa - billboard dla projektu pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki. Wykonanie druków wielkoformatowych dla nośnika typu billboard wraz z najmem powierzchni reklamowych dla druków wielkoformatowych, ich rozmieszczeniem na tych powierzchniach, ekspozycją, montażem oraz kontrolą stanu technicznego, jakości i estetyki druków wielkoformatowych.Okres ekspozycji: 2 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama wielkoformatowa - billboard dla projektu pn.grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki. Wykonanie druków wielkoformatowych dla nośnika typu billboard wraz z najmem powierzchni reklamowych dla druków wielkoformatowych, ich rozmieszczeniem na tych powierzchniach, ekspozycją, montażem oraz kontrolą stanu technicznego, jakości i estetyki druków wielkoformatowych.Okres ekspozycji: 1 miesiąc.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe 2 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy 3 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metalowy długopis i ołówek w etui 300szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakreślacz 2 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smycz 3 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompony 5 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek 1500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notes z kalkulatorem z długopisem 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizytownik duży 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizytownik mały 300szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na dokumenty 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka POLO - 1 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układanka logiczna 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parasol 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkładka pod mysz 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka skrzydłowa 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis ze wskaźnikiem laserowym 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klip do notatek 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka przeciwdeszczowa 300szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do segregatora 1000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapeczki kartonowe 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balony reklamowe 3000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz książkowy 1000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz stojący na biurko 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. grantPROGRES- Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz trójdzielny 1000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza polarowa 100szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe 1 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. eduPROGRES- Edukacja na rzecz Gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarze na 2011 rok 500szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive 3100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka firmowa A4 - 3100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy (szt. 3 100 ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica informacyjna - 6szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem - projekt pn. Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blok biurowy A5 (50 kartek) - 18 szt. Naklejki promocyjno-informacyjne czarno-białe papierowe 80x30 mm - 50szt. Długopis z logo projektu - 18 szt. Segregator A4 - 200 szt. Blok biurowy A5, 50 kartek - 220 szt. Długopis - 220 szt. Naklejki promocyjno-informacyjne czarno-białe papierowe 80x30mm - 350szt. Naklejki promocyjno-informacyjne kolorowe wodoodporne 80x30 mm - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych - Biuro Promocji UJK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwoluta na zaproszenia - 1000szt. Stojaki na ulotki - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.