To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Budry: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Budry oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 239783 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219101 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4278003, faks 087 4278017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Budry oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Budry na rok 2011 w kwocie 600.123,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek w kwocie 1.499.877,00 zł. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 10 lat, z uwzględnieniem indywidualnego harmonogramu spłaty rat kapitału określonego w SIWZ - Rozdział III. 2.Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego następnego dnia od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2011 r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 3.Planowany harmonogram wykorzystania kredytu: wrzesień 2011 r. - 1.500.000,00 zł październik 2011 r. - 600.000,00 zł Zamawiający nie będzie związany w/w harmonogramem w okresie kredytowania. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszenia kwoty kredytu - bez prowizji i opłat. 5.Wykorzystanie kredytu następować będzie w formie bezgotówkowej, w drodze realizacji przez Wykonawcę zleceń Zamawiającego w ciężar rachunku kredytowego. 6.Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu dzienne wyciągi bankowe potwierdzające dokonane operacje na rachunku kredytowym (w tym naliczone i spłacone odsetki) w terminie pierwszego dnia po dniu dokonania operacji, bez prowizji i opłat. 7.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 3M kwartału poprzedzającego kwartał, dla którego oprocentowanie będzie ustalane i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Zmiana oprocentowania następuje w pierwszym dniu każdego kalendarzowego kwartału. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 8.O wysokości oprocentowania obowiązującego w każdym kwartale Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie do 10 dnia każdego kwartału w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. 9.Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok obrachunkowy liczy 365 dni lub 366 dni dla roku przestępnego, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 10.Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca - bez obciążania zamawiającego kosztami. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego. 11.Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 12.W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 13.Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w ostatnim dniu miesiąca wymienionego w poniższym Harmonogramie, Harmonogram spłaty rat kapitałowych: 30 wrzesień 2012 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2013 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2014 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2015 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2016 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2017 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2018 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2019 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2020 r. - 210.000 zł 31 sierpień 2021 r. - 210.000 zł Ogółem spłata rat kapitału - 2.100.000,00 zł 14.Za spłatę kredytu lub jego rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy; wyjątek stanowić będzie spłata rat w miesiącu grudniu - nastąpią one w ostatnim dniu roboczym miesiąca. 15.Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty w terminie 14 dni kalendarzowych przed jej realizacją, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 16.W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu Zamawiający dokona aktualizacji harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17.Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 18.Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W WĘGORZEWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W WĘGORZEWIE
- Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo, Ul. Pionierów 27, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 722191,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 591965,61
Oferta z najniższą ceną: 591965,61 / Oferta z najwyższą ceną: 732652,03
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.