eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Głogów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 239803 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211157 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2013/2014 i 2014/2015 część I: Przedmoście, część II: Ruszowice, część III: Serby, część IV: Wilków 2.Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: a)Część I: Przedmoście: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Borek, Bytnik, Przedmoście i Zabornia. b)Część II: Ruszowice: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Ruszowice, Szczyglice, Turów. c)Część III: Serby: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Serby, Grodziec Mały. d)Część IV: Wilków: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Klucze, Wilków, Krzekotów i Stare Serby. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na świadczenia usług w odniesieniu do jednej lub więcej części, lub na całość przedmiotu zamówienia. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2013/2014 i 2014/2015. 2.Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a)Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości. Na jezdni może zalegać do 5 cm równej warstwy śniegu. b)Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt c poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. c)Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. d)Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w paragrafie 3 ust. 1 niniejszej umowy oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. e)Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 5a do nr 5d niniejszej SIWZ. f)Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. g)Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów usługi - zgodnie z przedłożoną ofertą. Płatności za wykonane usługi dokonywane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z załącznikami. h)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. i)Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. j)W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k)W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. l)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmoście

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojciech Wojciechowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRUK-ART Wojciech Wojciechowski, Jaczów, ul. Ogrodowa 26, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33503,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32170,50

  • Oferta z najniższą ceną: 32170,50 / Oferta z najwyższą ceną: 34470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ruszowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASBUD Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 17, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48491,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53273,70

  • Oferta z najniższą ceną: 53273,70 / Oferta z najwyższą ceną: 53400,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Serby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Jędrzejczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GOSPODARSTWO ROLNE Marcin Jędrzejczak, Klucze 27, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41388,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28027,64

  • Oferta z najniższą ceną: 28027,64 / Oferta z najwyższą ceną: 42600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wilków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Jędrzejczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GOSPODARSTWO ROLNE Jacek Jędrzejczak, Klucze 27, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28248,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20726,72

  • Oferta z najniższą ceną: 20726,72 / Oferta z najwyższą ceną: 28397,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.