eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Budowa budynku uzdrowiskowego Jubilat II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Ciechocinek: Budowa budynku uzdrowiskowego Jubilat II
Numer ogłoszenia: 239807 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, faks 054 283 3211 w. 3202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku uzdrowiskowego Jubilat II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa obiektu Jubilat II obejmuje: Budowę budynku hotelu uzdrowiskowego o kubaturze 28.764 m3 i powierzchni użytkowej 2.560 m2 - częściowo podpiwniczonego, w technologii tradycyjnej, - Budowa budynku uzdrowiskowego Jubilat II - Modernizacja budynku portierni - Modernizacja układu zieleni - Przebudowa istniejącej części hallu budynku Jubilat Zakres rzeczowy: Zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) oraz Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. Budowa obiektu Jubilat II obejmuje: Budowę budynku hotelu uzdrowiskowego o kubaturze 28.764 m3 i powierzchni użytkowej 2.560 m2 - częściowo podpiwniczonego, w technologii tradycyjnej Budowę instalacji : . centralnego ogrzewania - ciepła technologicznego - wentylacji i klimatyzacji - kanalizacji sanitarnej i technologicznej -kanalizacji odwodnienia dachu - instalacji wodociągowej - instalacji p. poż - telewizji kablowej (naziemnej) - telewizji dozorowej - sieci strukturalnej - dźwiękowo-wizyjnego systemu informacji rozgłaszania - systemu sygnalizacji pożaru - instalacji przyzywowej - tras kablowych - instalacji elektrycznych - instalacji odgromowej - przyłączy wod-kan-gaz - przyłącza c.o. z wymiennikiem ciepła para/woda - źródło ciepła (wymiennik para/woda) o mocy 875 KW - PRPA - 13 (obecnie zainstalowany) - instalacja z rur preizolowanych o przekroju 80 mm z wykorzystaniem istniejącego kanału - naczynie wzbiorcze na instalacji. - przyłącza elektrycznego z modernizacją stacji transformatorowej i agregat prądotwórczy - pierwsze wyposażenie obiektu Jubilat II ,istniejącego hallu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi (pokoje, gabinety, pomieszczenia wspólne) , portierni - Modernizacja układu zieleni z nasadzeniami i wycinką wskazanych w projekcie drzew -Modernizacja budynku portierni (obiekt o pow. użytkowej 29,25 m2) - Roboty budowlane - Instalacje: - Instalacje wod-kan -Instalacje c.o. - Instalacje elektryczne i odgromowe - Sieć strukturalna - Telewizja dozorowa - Trasy kablowe - System sygnalizacji pożaru - Przebudowa istniejącej części hallu budynku Jubilat (w zakresie parteru, pomieszczeń od. 0.001 do 0.012) - Roboty budowlane - Instalacje: - Instalacje c.o. - Instalacje elektryczne - Sieć strukturalna - Telewizja dozorowa - Instalacja przyzywowa - System sygnalizacji pożaru UWAGA !!! Z kosztorysowania robót należy wyłączyć mogące się znaleźć w dokumentacji projektowo -przedmiarowej i STWiOR następujące pozycje: - opłaty administracyjne na rzecz Urzędu Miejskiego za wycinkę drzew; - przebudowa i remont budynku Jubilat ( termomodernizacja budynku Jubilat); - przebudowa wejścia głównego do budynku Jubilat (w zakresie budowlano-instalacyjnym); - przeniesienia klimatyzatorów na dach budynku, tzn. demontaż istniejących urządzeń, montaż nowych klimatyzatorów i podłączenie ich do sieci klimatyzacyjnej, - przebudowa i modernizacja kuchni i stołówki, - wyposażenia pomieszczeń kuchni i stołówki; - łącznika, - ciągów instalacyjnych związanych z przebudową kotłowni, sieci cieplnych (za wyjątkiem zasilania tymczasowego), instalacji solarnych oraz instalacji odzysku ciepła w obiekcie ZPL (Zakład Przyrodoleczniczy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.10.00.00 - Meble 39.71.11.30 - Chłodziarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 400 000,00 zł, słownie : czterysta tysięcy zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda od Wykonawców wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wymagane jest przedstawienie minimum 2 zamówień o wartości co najmniej 15,0 mln zł brutto każde polegających na budowie, przebudowie, modernizacji obiektów o charakterze użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać ,że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. Wykaz musi obejmować nazwę inwestycji, Inwestora, rok wykonania, wartość inwestycji, szczegółowy zakres wykonywanych robót. Wykaz przedstawiony ogólnikowo uznany zostanie przez Zamawiającego jako nie spełniający warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie stawia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 5 do siwz Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy musi posiadać: -wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi o podobnym zakresie prac, wraz z potwierdzeniem posiadania aktualnego ubezpieczenia od OC a w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej będzie należało przed podpisaniem umowy wykazać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego, przez okres realizacji umowy; -kierownikami branżowymi z uprawnieniami do samodzielnego kierowania robotami . i minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac oraz przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem aktualnego ubezpieczenia OC , w branży: - elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych - telekomunikacyjnej, w zakresie telekomunikacji przewodowej : linii, sieci, instalacji oraz urządzeń liniowych oraz stacyjnych - sanitarnej , w zakresie obejmującym instalacje i sieci wod-kan, gazowe i c.o. i wentylację

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi: - opłaconą polisę ubezpieczenia OC (deliktowa i kontraktowa )na wartość minimum 10 mln zł każda , oraz dowód opłacenia I -szej lub kolejnej raty ubezpieczenia OC. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na wartość minimum 10 mln zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1).Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a). jeśli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego np. sytuacją finansową , zdolnościami płatniczymi , warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami , które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowa w szczególności w przypadku nie otrzymania wystarczających środków finansowych od dysponenta wyższego szczebla lub pozyskania zwiększonych środków finansowych- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ( skrócenia lub wydłużenia) terminu realizacji umowy oraz zmiany terminów wynikających z harmonogramu . Podstawa prawna: -art. 140 ust. 1 , art. 144 ust. 1 ustawy PZP (Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759 ze zm.) 2). Zamawiający dopuszcza roboty zamienne służące ulepszeniu czy usprawnieniu realizowanego zamówienia , nie wykraczające poza jego przedmiot w przypadkach: - zmiany sposobu wykonania elementu robót bez zwiększenia zakresu rzeczowego inwestycji i wykroczenia poza ilości materiałów określonych w dokumentacji; - użycia materiałów równoważnych do zaproponowanych w ofercie, spełniających warunki wynikające ze specyfikacji technicznej, ze względu np.: na zaprzestanie produkcji danego materiału. 3). Wprowadzenie zmian wynikających z ust. 1) musi nastąpić poprzez zmianę (aneks) zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy PZP a w przypadku ust. 2) poprzez pisemne wykazanie przez wykonawcę zasadności dokonania robót zamiennych i uzyskaniu pisemnej akceptacji zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wszur.pl ( zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 10:30, miejsce: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek - administracja szpitala , pokój nr 13 ( wyłącznie).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.