eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie pomieszczeń siedziby Urzędu 2008-2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń siedziby Urzędu 2008-2009
Numer ogłoszenia: 239838 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 200169 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Stefana Batorego, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, fax 0-68 456-08-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń siedziby Urzędu 2008-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze: posesji (720m2) i pomieszczeń w budynku przy ul. Batorego 18 - pow. sprzątania 1900 m2. Sprzątanie pomieszczeń polegać będzie na: codziennym (tylko w dniach pracy Urzędu) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, kuchennych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń pomocniczych oraz stolarki drzwiowej, 2-ukrotnym umyciu w ciągu roku (w maju i we wrześniu) wszystkich okien - pow. przeszklenia ok. 290m2; umyciu raz w miesiącu drzwi przeszklonych i przeszklonych ścianek - pow. ok. 25 m2 oraz stolarki drzwiowej. Sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, sanitarnych i pomocniczych polegać będzie na przecieraniu powierzchni posadzek na mokro przy użyciu środków czystości, odkurzaniu wykładzin podłogowych i dywanów, przetarciu na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho stolarki drzwiowej, parapetów i mebli, uzupełnianiu pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego, wykładaniu workami koszy na śmieci i pojemników niszczarek, wybieraniu śmieci z koszy i pojemników niszczarek i wyrzucaniu ich w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku. Łączna powierzchnia wykładzin dywanowych w obiekcie - ok. 260 m2 Sprzątanie aneksu kuchennego i sanitariatów polegać będzie ponadto na umyciu środkami czystości pisuarów, bidetów, muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, luster, oświetlenia, glazury ściennej, drzwi, przetarciu na mokro i wytarciu na sucho, umieszczeniu w pomieszczeniach sanitarnych odświeżaczy zapachowych powietrza, umieszczaniu odświeżaczy w muszlach ustępowych oraz pisuarach. Łączna powierzchnia pomieszczeń sanitarnych w obiekcie - ok. 58 m2. Pomieszczenia te są wyposażone łącznie w 10 sztuk pojemników na ręczniki papierowe (typu ZZ), 12 muszli ustępowych i 8 pisuarów. Do czyszczenia (przecierania) na mokro należy stosować chemiczne środki czystości. Sprzątanie posesji przy ul. Batorego 18 będzie polegało na codziennym utrzymaniu czystości całej posesji łącznie z wjazdami i przyległymi chodnikami. W okresie opadów śniegów i występowania temperatury powodującej gołoledź i oblodzenie - należy usunąć przed godz. 700 i przed godz. 1500 (także w dni wolne od pracy) śnieg i lód z parkingu, schodów wejściowych, wjazdów dla pojazdów samochodowych i przyległych chodników, posypać te powierzchnie piaskiem, a schody solą (lub środkiem równoznacznym). Poczynając od 1 kwietnia do 31 października należy co 2 tygodnie wykaszać trawę na pasie zieleni o powierzchni ok. 10m2 pomiędzy chodnikiem a parkingiem. Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych chemicznych środków czystości, piasku, soli i worków na śmieci, odświeżaczy powietrza w pomieszczeniach sanitarnych oraz odświeżaczy w muszlach ustępowych i pisuarach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29040 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony -GAMA Sp. z o. o., ul. Towarowa 14b, 65-114 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29040
  • Oferta z najniższą ceną: 29040 / oferta z najwyższą ceną: 67200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.