eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzOchrona obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej W Swarzędzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Swarzędz: Ochrona obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej W Swarzędzu.
Numer ogłoszenia: 239851 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Strzelecka 2, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. 061 6511541, faks 061 6511541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej W Swarzędzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony grupami interwencyjnymi obiektu siedziby ZGK przy ul. Strzeleckiej oraz Cmentarza Komunalnego przy ul. Cmentarnej, polegającej na reagowaniu przy uruchomieniu alarmów zainstalowanych na obiektach oraz 2.usługa dozoru Składowiska Odpadów Komunalnych w Rabowicach przy ul. Świerkowej, polegającego na przydzieleniu koncesjonowanego ochroniarza kontrolującego i pilnującego obiekt według następującego harmonogramu: a) od 1 stycznia do 31 marca dozór prowadzony w godzinach: od 17:00 do 7:00 od poniedziałku do piątku - w weekendy od 15:00 w sobotę do 7:00 w poniedziałek - dni świąteczne od 17:00 dnia poprzedzającego dzień świąteczny do 7:00 dnia następującego po dniu świątecznym. b) od 1 kwietnia do 30 września dozór prowadzony w godzinach: - od 19:00 do 7:00 od poniedziałku do piątku - w weekendy od 15:00 w sobotę do 7:00 w poniedziałek - w dni świąteczne od 19:00 dnia poprzedzającego dzień świąteczny do 7:00 dnia następującego po dniu świątecznym. c)) od 1 października do 31 grudnia 2010 r. dozór prowadzony w godzinach: - od 17:00 do 7:00 od poniedziałku do piątku - w weekendy od 15:00 w sobotę do 7:00 w poniedziałek - w dni świąteczne od 17:00 dnia poprzedzającego dzień świąteczny do 7:00 dnia następującego po dniu świątecznym. Pracownik ochrony powinien posiadać urządzenie umożliwiające bezzwłoczne wezwanie pomocniczych grup interwencyjnych. 3. W ramach usługi ochrony Wykonawca zobowiązany jest do: - dostosowania na własny koszt istniejącego na obiektach wymienionych w pkt. 1 systemu alarmowego do własnego systemu monitoringu, - w przypadku awarii panelu centralnego zobowiązany jest usunąć awarię w czasie nie przekraczającym 1 godziny, - każdorazowego informowania administratora obiektu - w terminie nie przekraczającym 5 minut - o zdarzeniach takich jak uruchomienie alarmów włamaniowych oraz potwierdzonych próbach wtargnięcia na teren obiektów podlegających zamówieniu, - przyjazdu grupy interwencyjnej wyposażonej w broń ostrą lub gazową - w przypadku zarejestrowania sygnału alarmowego, przy czym czas przybycia nie może przekroczyć 10 minut. 4. Założenia techniczne: a) urządzenia instalowane przez firmę ochroniarską w celu dostosowania istniejącego na obiektach wymienionych w pkt. 1 systemu alarmowego do własnego systemu monitoringu muszą posiadać atesty, b) pracownicy firmy ochroniarskiej muszą być wyposażeni w broń ostrą lub gazową oraz muszą posiadać urządzenia niezbędne do kontaktowania się z administratorem obiektu oraz innymi grupami interwencyjnymi. Informacja dodatkowa: Sposób obliczenia ceny za opisane zamówienie zawarto w rozdziale 1 pkt 8.5 niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2400.00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej, posiadają min 1 jednostkę grupy interwencyjnej stacjonującą na terenie miasta i gminy Swarzędz, należycie wykonali co najmniej 3 usługi dot. ochrony obiektów o podobnym zakresie, złożoności i wartości w okresie ostatnich 3 lat; do oferty dołączyć należy referencje potwierdzające należyte wykonanie wymaganych powyżej usług, z uwzględnieniem ich zakresu i wartości. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają ubezpieczenie OC na kwotę minimum 250 000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 2.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.) Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 2-4, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 3 i 4, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk.swarzedz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Strzelecka 2 62 - 020 Swarzędz sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Strzelecka 2 62 - 020 Swarzędz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.