Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Bydgoszcz: Remont pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń WC III i IV piętra w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy - trzecie postępowanie
Numer ogłoszenia: 239910 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy , pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 24 00, faks 52 321-42-40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń WC III i IV piętra w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy - trzecie postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń WC III i IV piętra w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy w zakresie określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót budowlanych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanych ofert za pomocą wadium w kwocie 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych i poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 1010 1078 0106 4713 9120 0000 z adnotacją -Wadium - Bd-2211-4/2015 - Przetarg nieograniczony - Remont pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń WC III i IV piętra w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy - trzecie postępowanie. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na rachunek Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 do siwz: wykaz, robót budowlanych z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, które wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (co najmniej 5 robót budowlanych o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda), a ich zakres był tożsamy lub zbliżony do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem; Zamawiający wymaga potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, że roboty zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoba pełniąca po stronie wykonawcy funkcję kierownika budowy złoży wypełniony zał.nr 7 do siwz - oświadczenie o posiadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa oraz kopię uprawnień kierownika budowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga podania wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia - zał.nr 6 do siwz. Osoby te muszą być zatrudnione na podst.umowy o pracę, mieć kwalifikacje i doświadczenie przy wykonywaniu prac zbliżonych rodzajem do robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz wskazania co najmniej jednej osoby, która będzie sprawowała nadzór nad osobami realizującymi zamówienie. Wykaz musi zawierać informację o podstawie do dysponowania tymi osobami np. umowa o pracę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi ) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową: informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 80.000,00 zł. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy , Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, kancelaria pok.109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria (pok.109) Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bydgoszczy w 2025 r.
- Dostawa znaków drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2025 r.
- WZPiFP-19-25 Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa aplikacji do wsparcia procesu zgłaszania usterek z infrastruktury Miasta
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dobrzejewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.