Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Katowice: Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 239919 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 KZGM w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie dachów wskazanych przez zamawiającego poprzez usuwanie śniegu i lodu z dachów, nawisów śnieżnych i sopli, a także wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone, z nieruchomości zarządzanych przez Oddział Eksploatacji nr 4 KZGM w Katowicach. Wykonawca będzie zobowiązany do zimowego oczyszczania dachów na podstawie Zleceń wystawionych każdorazowo przez zamawiającego. 2. Usługa będzie każdorazowo wykonywana na oddzielne Zlecenia. W sytuacji zdarzeń nagłych, których nie można było przewidzieć, zaznaczonych w Zleceniu jako zdarzenie nagłe, wykonawca rozpocznie wykonywanie zlecenia po telefonicznym zgłoszeniu, w czasie nie dłuższym niż 4 godz. od zgłoszenia, a jeżeli takie zgłoszenie zostanie przekazane po godz. 15, wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu w dniu zgłoszenia, a prace związane z bezpośrednim usuwaniem zagrożenia zostaną podjęte w następnym dniu kalendarzowym w godzinach porannych, nie później niż do godz. 9. Zgłoszenie takie zostanie potwierdzone w najbliższym dniu roboczym. 3. Ilość budynków administrowanych przez Oddział Eksploatacji nr 4 to 135 w tym z płotkami jest 11 budynków. Natomiast łączna powierzchnia dachów wynosi 36.996,00 m2. 4. Przewidywane ilości do wykonania (usuwanie śniegu i lodu, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych, wywóz śniegu i lodu) to: Powierzchnia odśnieżanych dachów w m2 - 2.000 Ilość usuwanych sopli i nawisów w mb - 1.000 Ilość wywożonego śniegu i lodu w m3 - 125 Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych wskazane powyżej ilości mogą ulec zmianie. 5. Usługa podlega opodatkowaniu 8% stawką podatku od towarów i usług VAT. 6. Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonywania usługi metodą bez użycia samochodu z wysięgnikiem. W centrum miasta na głównych ulicach, gdzie przebiega trakcja tramwajowa może nie być możliwości użycia samochodu z wysięgnikiem. Utrudniony może być również dojazd samochodu z wysięgnikiem do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową albo nie będzie możliwości takiego dojazdu. 7. Wykaz budynków stanowi załącznik nr 8 do zaproszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia sytuacji, w której przedmiotem wykonania usługi będzie dach spoza wskazanych w załączniku nr 8 do zaproszenia (np. w przypadku przejęcia budynku). Usługa będzie każdorazowo wykonywana na oddzielne zlecenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca musi posiadać ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł zgodnie z § 4 ust. 4 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRYSŁAW" S.C. SŁAWOMIR MANSEL, KRZYSZTOF PFEIFER
jakie przetargi wygrała firma
"KRYSŁAW" S.C. SŁAWOMIR MANSEL, KRZYSZTOF PFEIFER
- KRYSŁAW s.c. Sławomir Mansel, Krzysztof Pfeifer, Adam Grzegrzółka, ul. Zamkowa 65, 40-414 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30606,25
Oferta z najniższą ceną: 30606,25 / Oferta z najwyższą ceną: 30606,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp - w prowadzono kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Dwa wcześniejsze postępowanie (nr: NZ.231.142.2013 w części 4 oraz NZ.231.232.2013) prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego dot. ww. zamówienia zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż do upływu terminu składania ofert tj. w postępowaniu NZ.231.142.2013 dla części 4 do dnia 24.09.2013r. do godziny 7:45, a w postępowaniu NZ.231.232.2013 do dnia 15.10.2013r. do godziny 7:45, nie wpłynęły żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.