eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja systemu Hurtownia Danych Cudzoziemiec (zamówienie uzupełniające)



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Warszawa: modernizacja systemu Hurtownia Danych Cudzoziemiec (zamówienie uzupełniające)
Numer ogłoszenia: 239920 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu Hurtownia Danych Cudzoziemiec (zamówienie uzupełniające).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac rozwojowych obejmujących wykonywanie modyfikacji i wdrożenie nowych funkcjonalności do systemu Hurtownia Danych Cudzoziemiec: 1) Wykonanie kostki OLAP - w wyniku modyfikacji powstanie kostka danych OLAP z możliwością swobodnego doboru kolumn i zakresu parametrów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców. W wyniku modyfikacji powstanie kostka Analysis Services; 2) Załadowanie pozostałych tabel do hurtowni - w wyniku modyfikacji w hurtowni danych zostanie stworzony obszar Staging Area zawierający zrzut danych z systemu Pobyt v.2. W obszarze tym zostaną utworzone wybrane tabele systemu Pobyt v.2 ograniczone do wybranych kolumn. Następnie stworzone zostaną procesy ETL w narzędziu SSIS zasilające tabele danymi z systemu Pobyt v.2. W wyniku zasilenia w obszarze Staging Area powstanie replika wybranych tabel i kolumn systemu Pobyt v.2. Obszar ten będzie zasilany w takim samym trybie jak cała hurtownia danych; 3) Wykonanie nowego raportu Eurostat - w ramach modyfikacji zostanie wykonany raport Single permits granted in accordance with the Directive 2011/98/EU; 4) Wykonanie nowych raportów EASO - w ramach modyfikacji zostaną wykonane raporty EASO: a) Osoby ubiegające się o nadanie statusu uchodźcy b) Sprawy w toku (tylko I-sza instancja) c) Decyzje pierwszej instancji d) Umorzenia; 5) Wykonanie nowych raportów obszaru Dublin - W ramach modyfikacji zostanie wykonanych 15 nowych raportów zgodnie ze przekazanymi przez Urząd wzorami tabel (pliki excel). Raporty te zostaną wykonane w formacie Excel; 6) Zmiana dotycząca nieprzenoszenia do hurtowni anulowanych w systemie Pobyt v.2 wniosków i decyzji - w systemie Pobyt v.2 niektóre rekordy są wygaszane z powodu błędnej rejestracji i nie prezentują się użytkownikom systemu. Modyfikacja zablokuje przenoszenie takich pozycji do hurtowni danych. Zostanie wykonana modyfikacja procesów zasilających tabele F_DECYZJA i F_WNIOSEK oraz wykonana analiza wpływu zmiany na inne struktury w hurtowni; 7) Dodanie nowej wartości data urodzenia. Osoby posiadające zarejestrowany w systemie Pobyt v.2 jedynie rok urodzenia (bez dnia i miesiąca) obecnie nie są przenoszone do hurtowni danych. Zmiana polegać będzie na umożliwieniu przekazywania do hurtowni danych tej wartości; 8) Wprowadzenie nowych przedziałów wiekowych - dodanie nowego słownika do hurtowni danych - Przedziały wiekowe, który będzie umożliwiał wprowadzenie wielu grup przedziałów wiekowych (np. kolumna grupa), lata od, lata do, etykietka. Utworzenie funkcji użytkownika, która będzie przyjmowała następujące argumenty: grupę przedziału oraz datę (nie tylko ręcznie, ale również poprzez wskazanie pola - np. data urodzenia). Funkcja obliczy wiek (na podstawie 1 argumentu oraz daty bieżącej) i zwróci odpowiednią etykietę tekstową przedziału wiekowego; 9) Modyfikacja raportów BI.4.11 oraz 4.12 - nowe makiety tabel. Modyfikacja prezentacji wyników zgodnie z nowymi wzorami tabel EUROSTAT. Wzory tabel EUROSTAT zostaną udostępnione Wykonawcy po podpisaniu umowy; 10) Dodanie nowego raportu na potrzeby Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - Lista osób, które nabyły obywatelstwo polskie a jednocześnie figurują w module EURODAC. - W ramach modyfikacji zostanie wykonany raport Lista osób, które nabyły obywatelstwo polskie a jednocześnie figurują w module EURODAC. Zakres usług obejmuje zrealizowanie przez Wykonawcę wszelkich prac mających na celu udostępnienie zmiany w środowisku produkcyjnym, w tym w szczególności: 1) Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie zmian we wszystkich środowiskach (testowe i produkcyjne). 2) Konfigurację środowisk pracy. 3) Świadczenie usługi gwarancyjnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ascen Sp. z o.o., ul. Belgijska 11, 02-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 41/BL/HURTOWNIA/PN/13. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział bieżący rozwój, dla którego założył budżet wyrażony w roboczogodzinach. Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie części usług zrealizowanych w ramach umowy podstawowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.