Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Zagnańsk: Budowa drogi gminnej na łączniku Jaworze - Siodła i Jaworze - Chrusty wraz z przebudową gazociągu oraz budową wodociągu i linii oświetleniowej, gm. Zagnańsk
Numer ogłoszenia: 239923 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, faks 041 3001373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej na łączniku Jaworze - Siodła i Jaworze - Chrusty wraz z przebudową gazociągu oraz budową wodociągu i linii oświetleniowej, gm. Zagnańsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1.1 Zakres budowy drogi: 1.1.1 budowa jezdni - dł. 1.057,69 m; 1.1.2 budowa zjazdów; 1.1.3 budowa rowów ziemnych odwadniających w sumie - dł. 990,24 m; 1.1.4 budowa, przebudowa, wyburzenie ogrodzeń w pasie drogowym, łączna długość 645 m; 1.1.5 roboty ziemne i przygotowawcze; 1.2 Budowa i przebudowa odcinków sieci gazowej: - demontaż linii gazowej i przyłączy łącznie: 189,03 m; - budowa linii gazowej i przyłączy łącznie: 240,56 m; 1.3 Budowa linii wodociągowej: - linia wodociągowa O 180 mm - dł. 299, 2 m; - przyłącza do granic posesji, łączna długość 24 m; 1.4 Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego: - długość linii oświetleniowej: 363,0 m; - ilość słupów: 10 szt.; 2. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót. 3. Zamówienie obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej w zakresie wskazanym w załącznikach nr 10 - 16 oraz wszelkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i oddania obiektu do użytkowania. Kosztorysy ofertowe dla przedmiotowych zadań stanowią załączniki nr 9 (9A-drogowy, 9B-gaz, 9C-wodociąg, 9D-oświetlenie) do SIWZ. 4. Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki brukowej betonowej typu behaton koloru szarego, powierzchnię zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, typu behaton koloru czerwonego. 5. Ziemia pozyskana z wykopów, a nie wykorzystana na miejscu, zostanie odwieziona na odkład i wyrównana, w granicach pasa drogowego, za zatokę do zawracania na drodze bocznej od łącznika Jaworze - Siodła. 6. W zakres zamówienia, o których mowa w pkt. 1 wchodzi także opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi i urządzeń technicznych, którą należy przedstawić przy odbiorze końcowym robót drogowych. 7. W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłosić do odbioru urządzenia techniczne polegające zakryciu przed ich zasypaniem jak również elementy podbudowy drogi przed ułożeniem kolejnej warstwy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. 10. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. w przypadku opisanym w Rozdziale III pkt. 9 SIWZ oraz w § 3 pkt. 4-6 i w § 7 ust. 1 umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 oraz 7 Prawa zamówień publicznych na warunkach określonych w Rozdziale III ust. 9 SIWZ, oraz w następujących przypadkach: 1. Zdjęcie humusu i warstwy urodzajnej gleby pod wywożoną ziemię na odkład, wskazanie z Rozdziału III ust. 5 SIWZ; 2. Konieczność przebudowy silosu na posesji nr 61, działka nr 187/2; 3. Umocnienie fundamentów podmurówki ogrodzeń w przypadkach braku możliwości wykonania oskarpowania; 4. Dodatkowych robót związanych z udostępnieniem pasa drogowego;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.32.13.00 - 45.32.13.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Budowa drogi gminnej na łączniku Jaworze - Siodła i Jaworze - Chrusty, gm. Zagnańsk. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia polegający na budowie bądź przebudowie dróg z kostki o długości nie mniejszej niż 300 m dla jednostkowego zadania lub budowie bądź przebudowie nawierzchni z kostki o podbudowie przeznaczonej dla ruchu kołowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2; Brak doświadczenia wynikającego z w/w zapisu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania; 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: a) nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy; c) zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli; e) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; f) Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia; 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia polegający na budowie bądź przebudowie dróg z kostki o długości nie mniejszej niż 300 m dla jednostkowego zadania lub budowie bądź przebudowie nawierzchni z kostki o podbudowie przeznaczonej dla ruchu kołowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2; Brak doświadczenia wynikającego z w/w zapisu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. b) wykaz wykonanych prac, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), polegający na budowie bądź przebudowie dróg z kostki o długości nie mniejszej niż 300 m dla jednostkowego zadania lub budowie bądź przebudowie nawierzchni z kostki o podbudowie przeznaczonej dla ruchu kołowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2 dla jednostkowego zadania (załącznik nr 4 do SIWZ). c) potwierdzenie należytego wykonania prac ujętych w załączniku nr 4 - referencje; d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5). e) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia polegający na budowie bądź przebudowie dróg z kostki o długości nie mniejszej niż 300 m dla jednostkowego zadania lub budowie bądź przebudowie nawierzchni z kostki o podbudowie przeznaczonej dla ruchu kołowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2; Brak doświadczenia wynikającego z w/w zapisu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5). g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 6)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiot zamówienia polegający na budowie bądź przebudowie dróg z kostki o długości nie mniejszej niż 300 m dla jednostkowego zadania lub budowie bądź przebudowie nawierzchni z kostki o podbudowie przeznaczonej dla ruchu kołowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2; Brak doświadczenia wynikającego z w/w zapisu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5). e) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: d) sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania; 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy(ów) w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. w przypadku opisanym w Rozdziale III pkt. 9 SIWZ oraz w § 3 pkt. 4-6 i w § 7 ust. 1 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk. Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:00 - 15:00, środa 7:00 - 18:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4. Zadanie określone niniejszą umową współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. W przypadku gdy, Wykonawca odstąpi od umowy lub nie dotrzyma terminu wykonania inwestycji, co uniemożliwi skorzystanie z przedmiotowych środków lub ich utratę, strony ustalają, że Zamawiającemu niezależnie od kar, przysługiwać będzie odszkodowanie w wysokości niewykorzystanych środków, a w przypadku konieczności ich zwrotu łącznie z odsetkami, odszkodowanie będzie zawierać również odsetki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Przebudowa ul. Objazdowej w Emilianowie.
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Tauroszyszki, Dziedziule, Widugiery, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.