To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Poznań: Dostawa produktów mięsnych i wędlin dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, w roku 2011
Numer ogłoszenia: 239960 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199154 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, faks 061 8334651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mięsnych i wędlin dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, w roku 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów mięsnych i wędlin dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, w roku 2011, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do siwz. Oferowane artykuły winny być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu. Opakowanie produktów oraz ich transport winien odbywać się w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz normy HACCP, gwarantujące zachowanie wymaganych ustawowo norm i reżimów sanitarnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MIĘSNE MAKTON SP. Z O.O.
- Centrum Mięsne MAKTON S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90628,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99747,82
Oferta z najniższą ceną: 99747,82 / Oferta z najwyższą ceną: 111513,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach.
- Sukcesywne dostawy żywności do Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie w roku 2025 r.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu
- Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wirowie
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.