Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Szczecin: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 239960 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132305 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie na podstawie wybranej pracy konkursowej pn. Koncepcja kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa opery na Zamku w Szczecinie. Wykonawca zrealizuje kampanię wizerunkowo-informacyjną w terminie od dnia udzielenia zamówienia do 30 listopada 2015 roku. Przeprowadzona, na podstawie wybranej pracy konkursowej, kampania wizerunkowo-informacyjna w różnych środkach przekazu powinna prezentować Operę na Zamku jako nowoczesną i atrakcyjną dla widzów, jak i artystów scenę teatralno-muzyczną przebudowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na 2007-2013. Realizowana kampania wizerunkowo-informacyjna ma doprowadzić do większej rozpoznawalności marki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego i Opery na Zamku. Kampania powinna służyć zwiększeniu świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002/11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SP. Z O.O.
- Agencja Reklamowa Anny Turczyńskiej Sp. z o.o, ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405900,00
Oferta z najniższą ceną: 405900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405900,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Opera na Zamku w Szczecinie-Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art. 110 ustawy na Koncepcję kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Nagrodą dla autora najlepszej pracy konkursowej, wybranej w konkursie było zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. W konkursie jako najlepsza została wybrana praca Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 33, 70-111 Szczecin, która w kryteriach oceny prac konkursowych uzyskała największą liczbę punktów. Wyżej opisany stan faktyczny wyczerpuje przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na Przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-informacyjnej projektu pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie, zgodnie artykułem art. 67 ust.1 pkt. 2 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, obejmujących wykonanie łazienek i zmianę sposobu ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy druków dla Jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Realizacja kampanii promującej 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu billboard
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- Wykonanie, opracowanie i dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby organizowanych wydarzeń w 2025 roku w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.