Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Warszawa: Dostawa podnośników i dźwigników samochodowych, montażownic do opon samochodowych oraz przetaczarek do tarcz hamulcowych.
Numer ogłoszenia: 239972 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, faks 022 8264411, 5053358,5053524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podnośników i dźwigników samochodowych, montażownic do opon samochodowych oraz przetaczarek do tarcz hamulcowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: dwóch dźwigników samochodowych; trzech podnośników; trzech montażownic do opon samochodowych; dwóch przetaczarek do tarcz hamulcowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.30.00 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych 42.60.00.00 - Obrabiarki 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: na całość zamówienia - 75000,00 zł.; w przypadku składania oferty na jedną część, co najmniej dwie dostawy każda o wartości brutto nie mniejszej niż: część nr 1 - 30000,00 zł., część nr 2 - 25000,00 zł., część nr 3 - 20000,00 zł.; w przypadku składania oferty na dwie części, co najmniej dwie dostawy każda o wartości brutto nie mniejszej niż suma poszczególnych części (np. część nr 1 i 2, nie mniejszej niż 55000,00 zł. brutto); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł. - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł.; 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: na całość zamówienia - 75000,00 zł.; w przypadku składania oferty na jedną część, co najmniej dwie dostawy każda o wartości brutto nie mniejszej niż: część nr 1 - 30000,00 zł., część nr 2 - 25000,00 zł., część nr 3 - 20000,00 zł.; w przypadku składania oferty na dwie części, co najmniej dwie dostawy każda o wartości brutto nie mniejszej niż suma poszczególnych części (np. część nr 1 i 2, nie mniejszej niż 55000,00 zł. brutto); 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; 5) karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery (prospekty) reklamowe z parametrami technicznymi, wydane przez producenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/o firmie/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, III piętro, pok. nr 1 (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 11:30, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, III piętro, pok. nr 1 (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podnośników i dźwigników..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) podnośnik o udźwigu 3500 kg.; 2) podnośniki typu ŻABA - 2 szt.; 3) dźwignik o udźwigu 5000 kg.; 4) dźwignik o udźwigu 2500 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa montażownic do opon samochodowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trzech montażownic do opon samochodowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przetaczarek do tarcz hamulcowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch przetaczarek do tarcz hamulcowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch podnośników nożycowych
- Dostawa mobilnej kabiny sortowniczej
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- ZP/G/9/25Dostawa reaktora chemicznego o pojemności całkowitej 1.0 m3 do siedziby Zamawiającego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.