To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Dąbrowa Tarnowska: Zakup wraz z dostawą materiałów piśmienniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 239991 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205077 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów piśmienniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą materiałów piśmienniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Pakiet 1: Materiały piśmienniczo - biurowe Pakiet 2: Płyty CD, DVD Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne do drukarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały piśmienniczo - biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KNAPIK FIRMA HANDLOWA "DIK - PAP"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KNAPIK FIRMA HANDLOWA "DIK - PAP"
- Firma Handlowa DIK-PAP s.c., G. Knapik E. Knapik, ul. Starodąbrowska 4, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69505,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54346,15
Oferta z najniższą ceną: 54346,15 / Oferta z najwyższą ceną: 59366,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Płyty CD, DVD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KNAPIK FIRMA HANDLOWA "DIK - PAP"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KNAPIK FIRMA HANDLOWA "DIK - PAP"
- Firma Handlowa DIK-PAP s.c., G. Knapik E. Knapik, ul. Starodąbrowska 4, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26797,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15559,50
Oferta z najniższą ceną: 15559,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31105,47
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cartridge Control Kielce Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21447,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10377,51
Oferta z najniższą ceną: 10377,51 / Oferta z najwyższą ceną: 18879,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.