To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Zamość: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu
Numer ogłoszenia: 240010 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216312 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Zamościu. Kody CPV 30.12.51.10-5 toner do drukarek laserowych/faksów, 30.12.51.20-8 toner do fotokopiarek, 30.12.51.00-2 wkłady barwiące, 30.12.43.00-7 bębny do maszyn biurowych. Szczegółowy opis asortymentowo - ilościowy zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy. Materiały, w tym elementy wchodzące w jego skład muszą być fabrycznie nowe, tzn. takie, do których nie użyto składników poprzednio używanych, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe, nie uzupełniane, nie przerabiane, nie regenerowane, nie refabrykowane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wydajności/pojemności w stosunku do materiałów oryginalnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż oryginalne oraz fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów, opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, którego wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie marki oraz symbolu producenta produktu równoważnego w kolumnie nr 4 Marka symbol oferowanego produktu w formularzu cenowym Załącznik nr 2 do siwz oraz wypełnienie kolumny nr 5 Oryginał zalecany przez producenta Zamiennik równoważny, a także dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, pojemność wydajność ilość uzyskanych kopii nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. Każdy egzemplarz materiału musi spełniać następujące warunki być wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, być kompatybilny ze sprzętem wskazanym w kolumnie 2 Załącznika Nr 2 do siwz, tj. nie może ograniczać funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie może ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne produkowane lub firmowane przez producenta, być fabrycznie opakowany w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany używany, być oznakowany kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być trwale umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Ponadto na opakowaniu powinien być wykaz urządzeń kompatybilnych z oferowanymi materiałami. Pod nazwą producenta rozumie się firmę, pod którą sprzedawany jest zaoferowany toner, bądź podmiot wprowadzający tonery na rynek Polski, być wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001. Na dostarczone materiały wykonawca jest zobowiązany udzielić: minimum 12 miesięcznej rękojmi za wady, gwarancji obejmującej minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych w poszczególnych pozycjach są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Kwota łączna zamówienia jest kwotą maksymalną, którą może zapłacić zamawiający w czasie trwania umowy. Miejscem sukcesywnej, według zamówienia dostawy materiałów jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22 - 400 Zamość. Zamawianie materiałów może odbywać się telefonicznie lub fax-em, a dostawa w ciągu 3 dni od daty zamówienia. Wykonawca powinien poinformować zamawiającego o przyczynie i terminie dostawy w przypadku spodziewanego opóźnienia. Umowę zawiera się na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
jakie przetargi wygrała firma
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
- Serwis Urządzeń Biurowych Infotech sp. z o.o., ul. Lwowska 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152347,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60759,28
Oferta z najniższą ceną: 60759,28 / Oferta z najwyższą ceną: 191004,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r. - nr 2
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa najmu i serwisu drukarek wielozadaniowych
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.