eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprzetarg nieograniczony na dostawę jednorazowego sprzętu medycznego i anestezjologicznego, pojemników na próbki chirurgiczne, elektrod, przewodów, kabli oraz innych elementów roboczych do posiadanej aparatury, sprzętu medycznego do żywienia pozajelitowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Łódź: przetarg nieograniczony na : dostawę jednorazowego sprzętu medycznego i anestezjologicznego, pojemników na próbki chirurgiczne, elektrod, przewodów, kabli oraz innych elementów roboczych do posiadanej aparatury, sprzętu medycznego do żywienia pozajelitowego, cewników typu Broviac i zestawów naprawczych, rurek tracheotomijnych z mankietem , jednorazowych przetworników do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ, opaski opatrunkowej - Codoban podziałem na 16 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP / 59 / 2007
Numer ogłoszenia: 240013 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, fax 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na : dostawę jednorazowego sprzętu medycznego i anestezjologicznego, pojemników na próbki chirurgiczne, elektrod, przewodów, kabli oraz innych elementów roboczych do posiadanej aparatury, sprzętu medycznego do żywienia pozajelitowego, cewników typu Broviac i zestawów naprawczych, rurek tracheotomijnych z mankietem , jednorazowych przetworników do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ, opaski opatrunkowej - Codoban podziałem na 16 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP / 59 / 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę z podziałem na 16 pakietów - szczegółowy opis wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 17 dla każdego pakietu osobno. Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Sprzęt jednorazowy medyczny II Zestawy do drenażu III Rurki tracheostomijne z tworzywa IV Rurki tracheostomijne z mankietem V Koszyczki do ekstrakcji kamieni z dróg moczowych VI Dreny do kapnografii, klipsy do mocowania cewników zewnątrzoponowych, łączniki VII Pojemniki na próbki VIII Elektrody do czasowej stymulacji serca i zestawy z zastawką do wprowadzania IX Osłony foliowe X Anoskopy XI Pierścienie gumowe XII Sprzęt medyczny do żywienia pozajelitowego XIII Cewniki typu Broviac i zestawy naprawcze XIV Rurki tracheostomijne XV Jednorazowy przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ XVI Opaska opatrunkowa - Codoban.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadiu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca przystępujący do pakietu od I do XII i od XIV do XVI: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie jednorazowego sprzętu medycznego o wartości co najmniej 30.000,00 złotych brutto każdez nich. c) Wykonawca przystępujący do pakietu XIII : wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie cewników do żyły centralnej typu Broviac wprowadzanego przezskórnie , przystosowanego do długotrwałego ( od co najmniej 6 miesięcy do kilku lat ) codziennego podawania żywienia pozajelitowego o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto każde z nich., potwierdzone referencjami należytego wykonania zamówienia. d) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000, 00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia 1. Wykonawca przystępujący do pakietu od I do XII oraz od XIV do XVI: zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie jednorazowego sprzętu medycznego o wartości co najmniej 30. 000,00 złotych brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 2. Wykonawca przystępujący do pakietu XIII : zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie cewników do żyły centralnej typu Broviac wprowadzanego przezskórnie , przystosowanego do długotrwałego ( od co najmniej 6 miesięcy do kilku lat ) codziennego podawania żywienia pozajelitowego o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto każde z nich.. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 50.000 zł., lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniej niż 50.000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1. Kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego w ofercie asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami. 2. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu należy dołączyć do oferty po 1 szt. oryginalnie zapakowanej z niżej wymienionych pozycji: Pakiet I - z poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 17, 20, 21, 23, 95, 101, 118 z poz. od 27 do 35 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 36 do 43 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 44 do 47 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 48 do 50 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 51 do 58 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 65 do 72 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 73 do 75 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 78 do 80 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. 81, 83, 85, 87 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. 82, 84, 86, 88 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 91 do 94 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. 100 - po 1 szt. worka do zbiorki dobowej i do zbiorki tygodniowej ( razem 2 szt.) z poz. od 110 do 116 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, z poz. od 123 do 124 - 1 szt. w dowolnym rozmiarze Pakiet II - poz.1 - szt.1 Pakiet III - z poz. od 1 do 4 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze z poz. od 5 do 7 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze. Pakiet IV - z poz. od 1 do 4 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze, poz. 5- 1 szt. Pakiet V - z poz. od 1 do 3 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze poz.4 - 1 szt. Pakiet VI - poz. 1, 2, 3. - 1 szt. Pakiet VII - z poz. od 1 do 3 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze z poz. od 4 do 7 - po 1 szt. z dowolnym rozmiarze Pakiet VIII - poz. 1, 3, 8. - 1 szt. Pakiet IX - poz. 1 - 1 szt. Pakiet X - poz. 1 - 1 szt. Pakiet XI - poz. 1 - 1 szt. Pakiet XII poz. 1, 2, 3, 4 - 1 szt. Pakiet XIII poz. 1, 2 - 1 szt Pakiet XIV z poz. od 1 do 3 - po 1 szt. w dowolnym rozmiarze Pakiet XV - poz. 1 - 1 szt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódż ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewodzki Specjalistyczny Szpital Im. M. Pirogowa w Łodzi Dzial Zamowień Publicznych Łódź ul. Wólczańska 191/195.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowy medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy medyczny - szególowy opis znajduje sie w załacznku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu - szczególowy opis znajduje sie w zalaczniku nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki tracheostomijne z tworzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z tworzywa - szczególowy opis znajduje sie w załaczniku nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki tracheostomijne z mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z mankietem - szczególowy opis znajduje sie w zalaczniku nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszyczki do ekstrakcji kamieni z dróg moczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyczki do ekstrakcji kamieni z dróg moczowych - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny do kapnografii, klipsy do mocowania cewników zewnątrzoponowych, łączniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do kapnografii, klipsy do mocowania cewników zewnątrzoponowych, łączniki - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojemniki na próbki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na próbki - szczególowy opis znajduje sie w zalaczniku nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca i zestawy z zastawką do wprowadzania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do czasowej stymulacji serca i zestawy z zastawką do wprowadzania - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Osłony foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłony foliowe - szcególowy opis znajduje w zalaczniku nr 10 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Anoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anoskopy - szczegóowy opis znajduje sie w załacznku nr 11 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pierścienie gumowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie gumowe - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 12 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny do żywienia pozajelitowego - szczegóowy opis znajduje sie w załaczniku nr 13 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cewniki typu Broviac i zestawy naprawcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki typu Broviac i zestawy naprawcze - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 14 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne - szczególowy opis znajduje sie w zalacznku nr 15 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Jednorazowy przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ - szczególowy opis znajduje sie w załacznku nr 16 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opaska opatrunkowa - Codoban..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska opatrunkowa - Codoban.- szczegolowy opis znajduje sie w załacznku nr 17 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.