eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa8/RCB/2014 - usługa konferencyjna i restauracyjna



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Warszawa: 8/RCB/2014 - usługa konferencyjna i restauracyjna
Numer ogłoszenia: 240018 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa , Al. Ujazdowskie 5, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 236 59 81, faks 22 236 59 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8/RCB/2014 - usługa konferencyjna i restauracyjna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Usługa konferencyjna i restauracyjna na potrzeby Konferencji z Biometrii. Część 2: Usługa konferencyjna i restauracyjna na potrzeby Forum OIK..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 98.35.11.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Oferenta nie postawiono w stan likwidację lub upadłości, z wyjątkiem oferentów, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ocena obiektu pod względem estetyczno - wizualnym - 15
  • 3 - ocena obiektu pod względem funkcjonalno - użytecznym - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) (dot. części 1 i 2) W zakresie zmiany (zmniejszeniu) ilości uczestników korzystających z serwisu kawowego. 2) (dot. części 1 i 2) W zakresie zmiany sali w przypadku obiektywnej niemożności wykonania usług (awaria lub inna obiektywna okoliczność uniemożliwiająca funkcjonowanie obiektu), pod warunkiem, że zaproponowana sala zastępcza spełni wszystkie warunki wykonania usługi określone w Zapytaniu ofertowym na zamówienie nr 8/RCB/2014, a usługi będą świadczone w takim samym lub wyższym standardzie. 3) (dot. części 2) W zakresie rezygnacji Zamawiającego z korzystania z jednej z sal na zasadach określonych w istotnych postanowień umowy. Zastosowanie zmian określonych w pkt. 1 i 3 spowodują (zmniejszenie) kwoty umowy o nie wykorzystaną część zamówienia do jej realnej wartości na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rcb.bip-e.pl/rcb/zamowienia-publiczne/zamowienia-publicznego/2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, Al. Ujazdowskie 5, 00-583 Warszawa - nr telefonu 22 23 65 981, faks nr 22 23 65 984.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, Al. Ujazdowskie 5, 00-583 Warszawa nr telef. 22 2365975. Wyniki Zapytania będą ogłoszone na tablicy w siedzibie RCB i stronie http://www.rcb.bip-e.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby Konferencji z Biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby Konferencji z Biometrii, w dniu 17 września 2014 r. od godziny 9:00 do 17:00, dla ok. 500 uczestników w dwóch salach konferencyjnych (po 250 osób), w obiekcie - hotelu minimum czterogwiazdkowym lub w nie sklasyfikowanym centrum konferencyjnym spełniającym jednak ww. poziom i zapewniającym miejsca parkingowe (min. 200) położonym w odległości nie dalszej niż 10 km od dworca Warszawa Centralna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 98.35.11.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena obiektu pod względem estetyczno - wizualnym - 15
    • 3. ocena obiektu pod względem funkcjonalno - użytecznym - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby Forum OIK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby Forum OIK, w dniu 22 października 2014 r. od godziny 9:00 do 17:00, dla ok. 500 uczestników w dwóch salach konferencyjnych (po 250 osób), w obiekcie - hotelu minimum czterogwiazdkowym lub w nie sklasyfikowanym centrum konferencyjnym spełniającym jednak ww. poziom i zapewniającym miejsca parkingowe (min. 200) położonym w odległości nie dalszej niż 10 km od dworca Warszawa Centralna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 98.35.11.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena obiektu pod względem estetyczno - wizualnym - 15
    • 3. ocena obiektu pod względem funkcjonalno - użytecznym - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.