To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 24001 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Zielona Góra: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC DIAGNOSTYCZNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372501-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
00029193100000, ul.
ul. Zyty
21,
65046
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 3298360, faks
68 3298399, e-mail
dyrekcja@rckik.zgora.pl; K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publicznu zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC DIAGNOSTYCZNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):9/P/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic diagnostycznych, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej zwanej SIWZ.5. Każdy z Wykonawców musi przystąpić, do co najmniej jednego całego zadania (części). Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zadanie 1) Odczynniki do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu firmy ORTHO do metod manualnych (zestaw: wirówka, termostat oraz pipeta) 1) Kaseta Neutralna 1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody), op. 6; 2) Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt.(kasety do mikrometody) op.8; 3) Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.(kasety do mikrometody) op.5; 4) Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K,1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op.6; 5) Bliss 1 op. a 3 x10 ml op. 15; Zadanie 2) 1) Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5 m rolka 1; 2) Odczynnik Türka 1 op. a 1 litr op. 1; 3) Trombina liofilizowana 500 /400/ j.m. 5 amp. + rozpuszczalnik op. 2; 4) Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml op. 1; 5) Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt. op. 1; Zadanie 3) 1)Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l buforowany roztwór soli fizjologicznej gotowy do użycia op. 60; 2Koncentrat (PBS) 1 l soli fizjologicznej op. 10; Zadanie 4) 1)Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml op. 1; Zadanie 5) 1)Surowica z kroplomierzem / odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml szt. 14; 2)Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiny szt. 12; Zadanie 6) 1) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,05 IU/ml gotowy do użycia, do mikrometodyml 160; 2) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,1 IU/ml gotowy do użycia, do metod próbkowych ml 240; 3) Roztwór LISS, 1 szt. a 100 ml o niskiej sile jonowej szt. 2204) Dolichotest 1 szt. a 2 - 5 ml ml 40; 5) Odczynnik papainowy gotowy do uzycia,1 szt. a 3 - 5 ml odczynnik stabilny po otwarciu do daty ważności określonej na etykiecie ml 200; 6) PEG - glikol poletylenowy, 1 szt. a 5-10 ml roztwór glikolu polietylowego 20% ml 130; Zadanie 7) 1)Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt. szt. 800; Zadanie 8) 1)Roztwór ACD 1 szt. a 500 ml szt. 70 Zadanie nr 9) 1) Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt. 4; 2) Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt. 4; 3) Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml szt. 8; 4) Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml szt. 8; 5) Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 15; 6) Odczynnik monoklonalny Anty Lea a 2 ml szt. 15; 7)Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 10; 8) Odczynnik monoklonalny Anty Jka a 2 ml szt. 15; 9) Odczynnik monoklonalny Anty Jkb a 2 ml szt. 20, 10) Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 15; 11) Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 12; 12) Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 15; 13) Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 18; 14) Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 8; 15) Odczynnik monoklonalny Anty K; 1 op. a 5 - 10 ml. ml 50; 16) Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml do testu bezpośredniej aglutenacji szt. 15; 17) Odczynnik monoklonalny anty-A drugi klon , a 10 ml szt. 18; 18) Odczynnik monoklonalny anty-A pierwszy klon , a 10 ml szt. 18; 19) Odczynnik monoklonalny anty-B drugi klon, a 10 ml szt. 18; 20) Odczynnik monoklonalny anty-B pierwszy klon, a 10 ml szt. 18; 21) Odczynnik monoklonalny anty-D IgM+IgG, a 10 ml szt. 18; 22) Odczynnik monoklonalny anty-D RUM-1, a 10 ml szt. 18; Zadanie nr 10) 1) Odczynnik monoklonalny Anty Fya a 2 ml poliklonalny lub do testu bezpośredniej aglutynacji szt. 12; Zadanie nr 11) 1) Odczynnik monoklonalny Anty Fyb a 2 ml do testu bezpośredniej aglutynacji szt. 12; Zadanie nr 12) 1) Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; 2) Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; 3) Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; 4) Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; Zadanie nr 13) 1) Glicerol (gliceryna bezwonna cz.d.a ) 1 op. a 1l op. 2 Zadanie nr 14) Krwinki do badań serologicznych; 1) Krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 2 sztuki - dostawa raz w miesiącu szt. 13x2 razem 26; 2) Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO, w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 2 zestawy - dostawa raz w miesiącu zestaw 13x2 razem 26; 3) Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał, w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu zestaw 13x1 razem 13; 4) Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 10 do 11 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 13x1 razem 13; 5) Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 13x1 razem 13; 6) Surowica grupy AB a 2-5 ml 2 dostawy po 1 zestawie, 1 zestaw zawiera 2 sztuki zestaw. 2 x 2 razem 4 ; Zadanie 15; 1Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh +/- do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu 13x1 razem 13;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33695000-0
Dodatkowe kody CPV:
33696200-7,
33696400-6,
33651500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42040.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45403.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1404.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT960.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1036 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2878.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1728.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23436.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1440.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1555.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27940.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4640.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3456.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4584.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4950.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5917.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6391.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.