Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Szczecin: Dostawa siedzisk audytoryjnych i mebli dydaktycznych z podziałem na 2 zadania dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 240028 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siedzisk audytoryjnych i mebli dydaktycznych z podziałem na 2 zadania dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia dostawa poszczególnych mebli - obejmuje przeniesienie własności, dostarczenie w tym rozładunku do jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego zlokalizowanych na terenie Szczecina wraz z montażem (szczegóły załącznik nr 1)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziele IV wykonawca złoży oświadczenie o treści stanowiącej załącznik nr 2 specyfikacji. 2. Niezależnie od ust. 1, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605z poz. zm.) dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. c) Przedstawi wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 4 SIWZ). Wykaz musi obejmować co najmniej 2 dostawy potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie zamówienia (np. referencje). Wartość wykazanych dostaw musi być równa lub większa wartości netto oferty za dane zadanie. Za odpowiadające swoim rodzajem wykonane zamówienia Zamawiający uzna: zadanie nr 1- zamawiający uzna taką dostawę która polega na dostarczeniu siedzisk mocowanych do podłoża i ich montażu. zadanie nr 2 - zamawiający uzna taką dostawę która polega na dostarczeniu mebli..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Dział Zamówień Publicznych
70-311 Szczecin
Al. Piastów 48, pok. 406,407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie Dział Zamówień Publicznych 70-311 Szczecin Al. Piastów 48, pok. 406,407,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyposażenie realizowanego budynku dydaktycznego Wydziału Informatyki i Biblioteka Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie realizowany w ramach działania 13.1 priorytetu XIII POIiŚ; nr umowy UDA -POIS.13.01-003/08-00.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.